|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
texasranger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 16-Oktober-2005 kl. 19:27 |
Hej Jeg har brug for noget hjælp til at brænde IMG filer i mit Nero brændeprogram 6.0 Jeg kan godt brænde ISO filer men når jeg skal brænde IMG filer går det galt. hvorfor... Er der nogle der ligger inde med erfaringer ? Kan jeg overhovedet brænde IMG filer på nero programmet??
Håber der er nogle der ligger inde med relevant viden Venlig hilsen Tex |
|
![]() |
|
Stampe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Januar-2004 Status: Offline Point: 2406 |
![]() |
Find DVDDecrypter (gratis) - det kan brænde .img-filer.
|
|
![]() |
|
DrageMester ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 30-November-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1660 |
![]() |
ImgBurn (www.imgburn.com) er en videreførelse af brænder-delen af DVD Decrypter (men uden ripper delen). En download er på kun 687 kbyte! Programmet er gratis og kan brænde mange forskellige image formater inklusive IMG; det er dog ikke et generelt værktøj ligesom f.eks. Nero Burning ROM. Jeg har ingen IMG filer og derfor ingen erfaring med, om hvordan man brænder dem i Nero (hvis det altså er muligt). Redigeret af DrageMester |
|
Sony KDL-37W5500 + KDL-32W705B, YouSee tv-boks, Panasonic DMR-BCT820, Boxee Box, Chromecast, Synology DS414
|
|
![]() |
|
texasranger ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 16-Oktober-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
1000 tak for inspirationen. Jeg har med lethed instaleret de programmer især, imgburn.com det virker bare. hilsen Tex |
|
![]() |
|
SuperBilleN ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juni-2006 Sted: Galten, Danmark Status: Offline Point: 553 |
![]() |
du kan bare omdøbe img filen til iso (*navn.img -> *navn.iso) så kan du brænde den ud som du plejer
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |