recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Software HTPC ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSoftware HTPC ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sivpiv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Software HTPC ?
    Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 09:12

D'herrer

Jeg har købt et ATI Theathrix kort. Kortet er egentlig ok, men det software som følger med (PowerCinema), og det software jeg ellers kan finde mangler alle sammen lidt i hjørnerne synes jeg - eller også er det ikke kompatibelt (MMC f.eks).

Så hvad er der af muligheder for software til et HTPC system, hvis det ikke lige behøver at være Win MCE ? Og det må meget gerne have EPG - uden at det bliver alt for lang håret med en masse programmering.

Thomas

Til top
Bølge Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 22-Oktober-2003
Point: 167
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 16:09

Jeg har ledt længe, og synes jeg selv - også ihærdigt.

Jeg har ikke fundet noget helstøbt alternativ.

Showshifter kan noget. Det til Hauppauge-kortet medfølgende kan noget, MyTH og andre programmer kan allesammen noget, men ingen har viket lige så solidt og nemt som MCE.

Og jeg ville ellers meget gerne være fri for windows.

Til top
Sivpiv Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 09-Oktober-2005
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2005 kl. 17:42

Ja, jeg har oplevet det samme. Hvis man kogte essensen ud af de programmer som var tilgængelige, kunne man komme ud med et rigtigt godt program. De kan hver især nogen gode ting, der mangler bare et som kan det hele.

Jeg ville egentlig også helst fortsætte med XP, og med et seperat program til tuneren.

Thomas

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu