|
PX80 kan ikke huske AV-(eller HDMI1-)inputtet som |
Besvar |
Forfatter | |
mkv
Ny bruger Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 12 |
Emne: PX80 kan ikke huske AV-(eller HDMI1-)inputtet som Sendt: 01-December-2009 kl. 10:13 |
Hej i forummet,
Jeg er den lykkelige ejer af et PX80, som tilsammen med min Yousee-box opfylder mine TV-mæssige behov. Efter at jeg flyttede 1. novmber er der desværre sket et eller andet uforklarligt, og det går mig på nerverne! Når jeg tænder TV'et er standard-inputsignalet det analoge signal ("TV"). Også selvom Yousee-box'en ("AV"/"HDMI1") er tændt i forvejen, og selvom dén kombination FØR flytningen var rigeligt til at starte med Yousee-boxen som standard. Jeg har ikke ændret nogen indstillinger, men kan ikke udlukke at kablingen muligvis er lidt anderledes. Er der nogen der har et bud? Under Menu > Setup > Input labels har jeg begrænset valgmulighederne til HDMI1 (kaldet "Cable"), samt AV1 (min Wii - kaldet "Game"), men sådan var det også før flytningen ... og man kan ikke fjeren Analogue, åbenbart? På forhånd MANGE tak! |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Sendt: 01-December-2009 kl. 12:04 |
Her et link (det handler om PX70, men virker også på andre Pana modeller): http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=35069&KW=Hotel+mode
Du kan evt. selv søge på: hotel mode der er flere tråde om emnet.
Redigeret af thor-thor - 01-December-2009 kl. 12:04 |
|
mkv
Ny bruger Oprettet: 01-December-2009 Status: Offline Point: 12 |
Sendt: 01-December-2009 kl. 12:44 |
Tusind tak, instruktionerne i første link virkede!
Og ja, der er sikkert mange tråde om det, men det er én af dem hvor man skal kende søgetermerne for at finde vej :)
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |