recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Ekstern harddisk / mediecenter
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketEkstern harddisk / mediecenter

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
chrisboffer Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Ekstern harddisk / mediecenter
    Sendt: 06-December-2009 kl. 10:07

Hej, jeg er på udkig efter en ekstern harddisk på 1 TB / 1000 GB, som har indbygget mediecenter, så jeg kan ligge billeder, musik, og dvd film ned på harddisken fra min pc via ”usb”, også bagefter kunne tilslutte det til tvet, med av-kabel, og HDMI-kabel, og kunne se alle min billeder, musik og film med mulighed for at skifte, imellem undertekster, og sprog, plus den skal kunne spille fuld HD film.

Da jeg hovedet sagligt skal bruge det til at ligge mine film ned på, skal den ”helst” kunne spille vob filer, uden de skal konverteres.
 
Er der nogle der kan hjælpe mig med at finde den rigtige til mig, har kigget lidt på denne her : http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=701419 , er der nogle der ved om den kunne være god?



Redigeret af chrisboffer - 06-December-2009 kl. 10:10
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu