|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() Sendt: 06-December-2009 kl. 22:12 |
Electronics Center (http://www.bbec.dk/) har som de eneste ovenstående på lager! Nogen der kender til denne forhandler? Redigeret af Nicoleif - 06-December-2009 kl. 22:14 |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Utroligt. Logitech har slet ikke frigivet den og slet ikke det software den skal bruge for at kunne fungere. Hvis de skulle have den på lager så er det en ren beta udgave, med masser af fejl og lign. Så jeg ville ikke røre den hvis jeg var dig.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
slate ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 22-August-2007 Sted: Struer, Denmark Status: Offline Point: 589 |
![]() |
Umiddelbart skulle de ikke kunne købes ført midt Januar; mener at "releasen" blev til 15 Januar... så må vi se om det holder denne gang
|
|
Stue: Duet->Beresford Caiman->Carver A-500x->B&W 704 + Tosh EP35, Sony 32v5500
Kælder: Mitsu HC6000, Steward 92", Tosh XE1, Oppo 93, Onkyo 875, JBL+Velo DVD:124, RØD:141, BLÅ:107 |
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Yep. Det har jeg også læst, men det var vist nok en der havde bestilt den og fået at vide at hans leverance var udsat til 15.januar. Logitech melder aldrig den slags datoer ud.
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Muele ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 747 |
![]() |
Selvom release måske er blevet udskudt, har hardwaren været klar i månedsvis. Hvis du vil have en touch, så køb den da, men værd forberedt på at software og firmware er i BETA. Skulle BETA-firmwaren bricke enheden, er jeg overbevist om at Logitech nok skal gice dig en ny pr RMA (når den er blevet officielt released)(Risikoen for at det skulle ske, anser jeg for meget lille).
Var det mig, der skulle have en Touch, når den kommer, ville jeg helt sikkert slå til, men gå stille med dørene omkring det. Men jeg har lige købt en SB Radio til natbordet og konen snakker om én til køkkenet, så vores gadget/av-budget er vist brugt for et stykke tid. Redigeret af Muele - 07-December-2009 kl. 08:51 |
|
![]() |
|
Nicoleif ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 987 |
![]() |
Jeg har sendt en mail for uddybende info omkring SB Touch'en til Electronics Center. De har endnu ikke svaret!
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
![]() |
Jeg har forsøgt at handle der engang (første, eneste og sidste). Jeg bestillte også en lagervarer og fik en ordrebekraftigelse. Men da jeg efter 4 dage stadig ikke havde hørt mere eller fået min varer, ringede jeg. Ah, den havde de ikke lige på lager, men de havde et andet mærke jeg kunne købe, så.....
|
|
![]() |
|
![]() |
OK. Godt med erfaringer fra "tidligere" handlende!
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |