recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - højtalere?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkethøjtalere?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
thybo Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 20-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: højtalere?
    Sendt: 22-Oktober-2005 kl. 19:31

Hvem kan anbefale et godt surround anlæg.

D.v.s når jeg kigger rundt findes der åbenbart kun anlæg med inkluderede afspillere - hvad hvis man i forvejen har DVDafspiller/optager (Jeg f.eks. sony rdr-900).

Dog har jeg  forstærker (ikke surround)

Kan man bruge hvad man har i forvejen af højtalere (bose gamle)?

Til top
Moef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Januar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Oktober-2005 kl. 22:26

Jeg har selv de små Bose satelliter, og de spiller super godt. De er efterhånden nok 15-20 år gamle, men virker fint. Så hvis du ellers selv er tilfreds, så behold du dem bare.

Pioneer laver nogle lækre gode billige surround receivere. Typisk skal nu nok sigte efter 6-7 x 100 watt som minimum effekt til normal stue størrelse.

Jeg har også selv en et gammelt Yamaha sæt (C60 forforstærker, M80 effekt forstærker, DSP-E390 prologic forstærker), desværre har jeg heller ikke alt det nye

Men det gamle virker stadig helt fint, og spiller super godt sammen med mine 4 stk. bose satelliter+  2 subs.

Mvh. Moef

Core 2 quad Q6600, 4GB DDR2 ram, 2 x Seagate 7200x10 400gb HD, WinXP pro + SP3, win7 64bit

Samsung LE40C755, Sony HX-910/1010/1020, Sony Vegas / DVD Architect, VirtualDub, Womble MPEG wizard
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu