recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp til hovedtelefoner og Philips 32PFL5322
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp til hovedtelefoner og Philips 32PFL5322

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Mario Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-September-2008
Status: Offline
Point: 13
Direkte link til dette indlæg Emne: Hjælp til hovedtelefoner og Philips 32PFL5322
    Sendt: 27-December-2009 kl. 18:05
Hej

Jeg har et Philips 32PFL5322 der er et par år gammelt. Der er udgang til hovedtelefoner i fjernsynets venstre side. Jeg har dog lidt problemer med at få nok lyd ud, uden at vægge resten af huset.

Når man tilslutter hovedtelefoner til fjernsynet er der stadig lyd i de indbyggede højtalere. Lyden i hovedtelefonerne er noget lavere end lyden fra højtalerne. Når man skruer op for lyden bliver den højere i både hovedtelefoner og højtalere. Vælger man Mute, er det kun højtalerne der bliver lydløse.

Pt. tager jeg og skruer højt op for lyden og vælger Mute når jeg gerne vil benytte hovedtelefoner. Det er dog ikke særlig smart hvis konen eller børnene sover, da det kræver 5-10 sekunder med høj lyd, i mens jeg skruer op. Det samme er gældende hvis man ønsker at skrue yderligere op i mens man benytter hovedtelefoner. Når man skruer op, fjernes mute og den høje lyd ryger ud gennem højtalerne.

Findes der en smartere måde at bruge hovedtelefoner på, eller skal det være så besværligt?


Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu