|
Hjælp til Sonos-indstillinger |
Besvar |
Forfatter | |
julle.p
Super bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Emne: Hjælp til Sonos-indstillinger Sendt: 29-December-2009 kl. 15:43 |
Hej alle.
Jeg har lige købt lidt Sonos Det er et lækkert stykke hardware! Jeg har bare lidt små-problemer med softwaren. Det irritere mig, at når jeg har flere albums under én kunster er de sorteret alfabetisk og ikke efter årstal - jeg kan faktisk slet ikke finde et årstal?? Hvis man har et album som for eksempel Now Music med 40 forskellige kunstere, så laver jeg en Album Artist der hedder Various Artist. Inde under her ligger alle albums med flere end én kunster. Fint nok. Men hvorfor vises der ikke et udsnit eller andet smart under album-navnet (svært at forklare hvad jeg mener?) af hvilke kunstere der er med på det aktuelle album... Men hvad værre er, at når jeg så går ind i et album står alle numrene listet, men jeg kan stadig ikke se hvem der har lavet numret - jeg skal først afspille det før det fremgår... For at opsumere, så mangler jeg bare den funktion der gør, at jeg selv kan bestemme hvordan og hvor meget information jeg vil have om hvert nummer... Jeg ved man kan gøre det på en Squeezebox, men jeg kan ikke finde det på Sonos-systemet? Kan det virkelig passe man ikke kan brugerindstille dette?? Mvh Alex. |
|
Mvh. Alex
|
|
julle.p
Super bruger Oprettet: 21-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 298 |
Sendt: 29-December-2009 kl. 16:00 |
Her kan man se hvordan Squeezebox gør det.
Title format: http://techgage.com/viewimg/?img=/reviews/slim_devices/squeezebox/slim_devices_squeezebox_15.jpg&desc=Slim%2520Devices%2520Squeezebox Edit:::: Her er så et par eksempler... Som udgangspunkt bruger jeg cd'en Absolute Christmas 2000. Der er omkring 40 kunstenere så jeg har tilføjet Various Artist som AlbumArtist-tag. Som det ses på dette billede kan jeg ikke se hvem kunstneren er på de forskellige tracks... Det er samme problem hvis jeg kigger under fanen Album. Se billede. Først når jeg afspiller et nummer kan jeg se hvem kunstneren er. Det er ikke engang nævnt i kø'en (Queue)... Se billede. Kan det virkelig være rigtigt??? Lever i andre bare med det?? Redigeret af julle.p - 29-December-2009 kl. 18:54 |
|
Mvh. Alex
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |