recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LBA75 - hjemmebio projekt
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

LBA75 - hjemmebio projekt

 Besvar Besvar Side  <1 262728
Forfatter
Besked
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2013 kl. 08:55
Thumbs Up Det ser bare skide godt ud! 
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2013 kl. 13:40
Hej LBA, du skrev i en anden tråd at du er lun på Sony VPL-HW50es, men at du hælder mere til JVC DLA-X35 pga. motorzoom. Din Epson er allerede en fed projektor. Hvis du tager værditabet på Epson'en ved brugtsalg i betragtning, kan det måske være at det er en bedre idé at invistere i en A-linse til Epson'en? Jeg er forresten hellere ikke vild med implementeringen af motorzoom'en på JVC. Den er langsom og ikke helt præcis.
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 19:49
Det fandme i orden det der. Super lækker bio..
Til top
Vilstrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2008
Status: Offline
Point: 1005
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vilstrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juli-2014 kl. 21:27
hold nu helt kæft mand, det er bare en lækker bio du har fået lavet dig. træls det med branden men på det positive side har du fået dig et konge rum :-)
Mvh.

Vilstrup
----------------
Min Hjemmebio - MK Sound S150 System
Til top
André S Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-December-2013
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér André S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 20:23
Er der evt sket noget nyt i bio'en?
Til top
Bitz^^ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitz^^ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 07:04
Spændende tråd med op og ned tur.... Men ellers rigtig lækker hjemmebio du ved at have dig Clap
Receiver: ONKYO TX-NR609
JAMO D500 5.2
SUB 660 x 2
Afspiller: PS3/Samsung blu-ray BD-D5100
Projekter: BenQ W700+
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 262728
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu