|
|
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Forfatter | ||
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() Sendt: 09-Januar-2010 kl. 17:21 |
|
Jeg har idag købt T2 på Bluray for 80,- hos Blockbuster. Den varer ialt 2.36. Men der står intet om det er Directors Cut eller den alm bio version.
Coveret ser sådan ud : http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/Terminator-2_5050582612714 Den er ikke åbnet endnu men jeg ved heller ikke om hvor god billedekvaliteten er. De har også Stargate på Bluray til samme penge, men der står heller ikke om det er Directors Cut..... http://www.moviezoo.dk/blu-ray-film/Stargate_5050582605532 Nogen der ved noget om dem ?? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Det er begge alm bio versioner. |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
|
Du kan finde anmeldelser på denne side:
http://www.dvd-basen.dk/home.php3?page=1®ion=2&land=z&search=terminator&mvis=ok&ok=go Den danske og svenske må være den samme, og component skriver: "T2 presenteras i högupplöst 1080p, 2.35:1 och det är en formidabel bild som vi får avnjuta. Skärpa, kontrast och detaljnivå är precis så bra som man förväntar sig, även om High-Def blottar svagheter som vi inte sett förut, så som stuntmännen under actionsekvenserna eller brister i nämnda specialeffekter. I ett fåtal scener är bilden aningen för mjuk för min smak med väl mycket bildbrus. Men merparten av filmen bjuder dock på en skarp matig bild med klockrena färger." |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Brixen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 19-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6683 |
![]() |
|
Er du sikker på Terminator? efter IMDB:
Runtime: 137 min | USA:152 min (special edition) | USA:154 min (extended special edition)
- og den her er 156 minutter. |
||
Venlig hilsen
KB |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() |
|
Der står ikke noget om Extended uden på coveret. Men nu prøver jeg lige at kigge efter på skiven. Det tar' så en krig for den at loade...........
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Terminator 2 indeholder 2 versioner: Theatrical og Special version. på henh 2:36 og 2:33
|
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Online Point: 24791 |
![]() |
|
Det er en så fed film, som bare står p....godt.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12348 |
![]() |
|
Og så er det jo netop heller ikke almindelige biografversioner... T2 er aldrig blevet udgivet i andre udgaver end den ovennævnte i Danmark, og den indeholder som nævnt begge forlængede udgaver. Desuden er den ALT, ALT for dyr på linket i første indlæg i denne tråd. Blockbuster har den meget billigere. |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Online Point: 24791 |
![]() |
|
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
yildizhan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 04-Marts-2004 Status: Offline Point: 106 |
![]() |
|
Der står 2.36 **.............længere nede på coveret står der netop.....
**ESE Version Er det så den forlængede version ?? Forstod ikke hvad Brixen skrev på svensk længere op. Er billedekvaliteten flot ? På forhånd tak
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Der blev jo spurgt om der var Directors Cut. Og det kan jeg ikke se der er.
|
||
![]() |
||
![]() |
|
Og ja, den står helt knivskarpt, og lyden er også fed.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side 123 9> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |