recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kan ikke slette optagelser på YouSee box
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketKan ikke slette optagelser på YouSee box

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Emne: Kan ikke slette optagelser på YouSee box
    Sendt: 10-Januar-2010 kl. 18:24
Den box giver konstant problemer. Nu kan jeg ikke slette optagelser. Jeg sletter og sletter og når jeg er færdig er der kun de to tilbage på oversigten som jeg ikke ønsker sletter. Skifter til tv ..... og når jeg så vælger at se hvad der ligger af optagelser er der ikke slettet noget som helst.

Det hjælper heller ikke at formatere harddisken eller gendanne fabriksinstillingerne.

Desuden har den en meget irriterende særhed der gør at når man bevæger sig rundt med piletasterne i en eller anden menu så sker der det i ca. 40% af gangene hvor jeg vælger op/ned/højre/venstre at den sænker lyden eller mute helt.


Til top
attermann Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 04-November-2009
Sted: DK
Status: Offline
Point: 3
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 07:55
Jeg har også problemer med at slette optagelser. Jeg skal nogen gange slette to gange før den forstår det.
Til top
Thomasl Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Januar-2010 kl. 12:43
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

...
Desuden har den en meget irriterende særhed der gør at når man bevæger sig rundt med piletasterne i en eller anden menu så sker der det i ca. 40% af gangene hvor jeg vælger op/ned/højre/venstre at den sænker lyden eller mute helt.

 
Det er helt "normalt" for Boksens fjernbetjening.
Du skal fejlmelde den, og med lidt held og stædighed, får du før eller siden en ny fjernbetjening.
(læs, jeg venter på 3 måned selv på at få en ny).
 
mvh.

Thomas
Til top
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 09:30
Var der nogen der fandt en løsning så man kunne slette optagelser?
Til top
kimols Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 21-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1485
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2011 kl. 12:12
Oprindeligt skrevet af Stampe Stampe skrev:

Den box giver konstant problemer. Nu kan jeg ikke slette optagelser. Jeg sletter og sletter og når jeg er færdig er der kun de to tilbage på oversigten som jeg ikke ønsker sletter. Skifter til tv ..... og når jeg så vælger at se hvad der ligger af optagelser er der ikke slettet noget som helst.

Det hjælper heller ikke at formatere harddisken eller gendanne fabriksinstillingerne.

Desuden har den en meget irriterende særhed der gør at når man bevæger sig rundt med piletasterne i en eller anden menu så sker der det i ca. 40% af gangene hvor jeg vælger op/ned/højre/venstre at den sænker lyden eller mute helt.




Prøv at opdatere boksen igen,altså en tvungen opdatering....  Måske?
Problemet med lyden er et gammelt problem,som kommer fra Fjernbetjeningen.Så ring til kundeservice og forklar problemet,så burde de sende dig en ny med detsamme...uden beregning
Mvh KimOlsen
LG G1 77”
LG G1 65”
dmr-ubc90
Integra DRX-8.4
Elac Atmos TS 30.30
Perlisten S7T| S7C|R4S|D12S|MK sound S-150TI ~|Magnetar UDP900| Strømrenser|CSN Kabler/ Nord øst kabler|Wireworld
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu