recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gran Turismo 5 - Release dato?!?!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGran Turismo 5 - Release dato?!?!

 Besvar Besvar Side  <12345 7>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 15:19
jeg tror nu ikke der er nogen grund til at frygte at spillet ikke udkommer. Du kan ikke sammenligne hverken Duke Nukem eller Blizzard med PP.
 
Blizzard er f.eks. meget strikse med hvad der bliver udgivet, og føler de ikke at deres produkt er godt nok så stopper de bare projektet - derfor ser du også en høj kvalitet hos alt Blizzard har fingrene i.
 
Sony skal nok sørge for at PP bliver færdig med GT5, da det er et af deres helt store titler. Skulle det (af en eller anden grund) gå PP økonomisk dårligt ville Sony helt sikkert hjælpe dem.
 
Desuden har PP også "pjattet" rundt med GT:P og GT PSP, og nu hvor jeg alligevel har nævnt GT:P, så er det faktisk et af de bedst sælgende spil til PS3.
 
En sidste ting: Alan Awake har også være lang tid undervejs og der er også ved at være ved vejs ende, så GT5 er altså ikke alene.
Til top
Sixon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 14:51
Med duke nukem forever var der også både screenshots, trailers, og flere demo'er og test versioner.

1997, Udviklingen startede, bygget på Quake motoren.
1998, skiftet motor til Quake II, og her ser vi de første film fra spillet.
1998-2002, Unreal motor, flere billeder og film.
2003-2005, her legede de lidt med Doom 3 motoren, og endte med at skifte hele fysikmotoren.
2007, her fik jeg selv adgang til en lille demo af spillet, på besøg hos et svensk firma. (der stod for deres nye fysik motor)
maj 2009, udviklings holdet fyret. 

Så ja, selvom der er mange video'er, billeder og alt muligt andet, så betyder det ikke spillet bliver til noget.
Blizzard har jo også lavet flere spil som var 98% færdige, men som de så droppede igen.

Håber dog dette spil bliver til noget! :D




Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 13:55
Det tror jeg ikke. Med 1000 biler, ny grafik og styring af bilerne samt ødelæggelse af disse kommer det til at tage tid, hvis det skal være iorden. Desuden skulle Nascardelen også have en del af de rigtige regler der er og det samme gælder vel også WRC. 
 
For folk der KUN venter på GT5 kan jeg godt se et problem, men med alle de andre gode spil der kommer har jeg i hvert fald ikke noget problem. Desuden gider vi jo heller ikke et halvt spil som skal patches helt vildt før det er ordenligt eller at det i det hele taget bare føles "rushed". 
 
Men ja, udvikleren bag spillet er meget perfektionistisk.
Til top
Sixon Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 16-December-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 40
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 13:06
Er de ved at lave en Duke Nukem Forever?
Hvor de udskyder og udskyder hele tiden, og på et tidspunkt kommer de så langt bagud teknologisk at de prøver at optimere noget og ender med at skulle skrive det hele om, og såden bliver de ved, fordi de vil have det perfekt.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:46
Altså nu synes jeg ikke at i skal tage de der tilfældige releasedatoer på diverse hjemmesider seriøst. Vent til PP selv kommer med en.
 
Indtil nu tror jeg på 3 eller 4 kvartal af 2010.
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:23

Bil modellerne er fuldt modellerede, måske banen bliver bedre, det håber jeg.

Føler stadig kørsel er kønsløs.. som om man kører uden kontakt til vejen, glæder mig til de får lavet en ordentligt køre simulator, hvor de reelt kan lave følelsen af at kører på astfalt med de ujævnheder der nu engang er.
 
NFS shift var ALT for arkade agtige, omend kabine bevægelser og andet var m ed, så var det et overdrive af bevægelser, som ikke gjorde bilen styrbar.
 
Glæder mig til GT5 uden tvivl. den står bare ikke så solo på markedet som i gamle dage hvor den var til PS1/2...
 
frygter det bliver sådan en kønsløs oplevelse som prologue og academy.. men håber.
Til top
justrace Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-August-2009
Sted: Mindanao, Ph
Status: Offline
Point: 1490
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:19
Fy for s......
Det er lige før man må til lægen og ha' en håndfuld lykkepiller. :)
 
Det kan være Blockbuster skulle have skrevet 2011?
Til top
danji Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 22-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 383
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Marts-2010 kl. 11:12
play.com har opdateret deres forventet levering til 24. september, 2010 :( Det er ikke et godt tegn.
Mvh dan.
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af Rasmusdc Rasmusdc skrev:

nissan demo´en var bedre end prologue, som var kønsløs og en følelse af at man var fuldstændig detached fra at kører race.

Håber når man kommer i nogle bil modeller med DAMAGE at det hjælper lidt på det, det er stadig en af de ting der gør et bil spil værdifuldt i race, at man bliver straffet for at kører forkert.

Grafikken er da finpoleret, dog var banen skuffende, usandsynligt kold og gold, uden noget grafisk imponerende.

Jeg HÅBER de kan leve op til hypen, men jeg tror bare ikke på det..

bliver bestilt, og glæder mig.
 
Jeg synes ellers GT:P er meget godt og udfordrende, specielt når man når til S løbene.
 
Grafikken i GT:Academy er ikke finpoleret mht grafikken, det var en "physic" demo og skulle ikke vise den reelle grafik.
 
Hvad mener du egentlig med "gold og kold"?
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 12:56
nissan demo´en var bedre end prologue, som var kønsløs og en følelse af at man var fuldstændig detached fra at kører race.

Håber når man kommer i nogle bil modeller med DAMAGE at det hjælper lidt på det, det er stadig en af de ting der gør et bil spil værdifuldt i race, at man bliver straffet for at kører forkert.

Grafikken er da finpoleret, dog var banen skuffende, usandsynligt kold og gold, uden noget grafisk imponerende.

Jeg HÅBER de kan leve op til hypen, men jeg tror bare ikke på det..

bliver bestilt, og glæder mig.
Til top
xcardman Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8672
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 12:36
efter at have spillet den demo med nissan, tror jeg ikke man bliver skuffet.
Men jeg er skuffet over det skulle komme i 2007, det burde hedde gt8
har fået købt en slim og venter endnu.
håber ikke jeg skal ud og købe en ps4LOL
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Februar-2010 kl. 12:29
Jeg sætter ikke mine forventninger til den release eftersom spillet som sagt er blevet udskudt. Kommer det til april er det da naturligvis fedt nok.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 7>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu