recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Alternativer til Mediaportal
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAlternativer til Mediaportal

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 11:54
For mig virker det jeg skriver i denne tråd -> http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=74118&PID=793426#793426
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 16:17
Oprindeligt skrevet af chrlau5 chrlau5 skrev:

Oprindeligt skrevet af MCenterFreak MCenterFreak skrev:

Oprindeligt skrevet af rasmuzzen rasmuzzen skrev:

 
Rent grafikmessigt tiltaler DVB viewer mig men den kan vel ikke køre som ønsket eller hvad.
 
MVH
Jeg har det kørende med 1 server og 4 klienter. På serveren har jeg 3 tunere ( 2 til sat og 1 til DVB-T), som så benyttes af klienterne, og til optagelse
Bruger du Softcam plugin f.eks ACAMD på serveren? Hvis du gør hvordan dælen får du det så til at virke med recording service? Så vidt jeg har fundet ud af skal der oprettes en undermappe til plugin mappen der skal hedde plugin1 og så skal der kopieres nogle mdapi filer ind i dvbviewer mappen hvilke filer ved jeg ikke præcis og jeg ved ikke om de skal registreres på en eller anden måde eller om dvbv selv finder dem. Herudover har jeg givet recording service servicen adgang til fungere interaktivt med skrivebordet.
 
Der oprettes flg. 2 filer når jeg optager via recording service i plugins1 mappen pmtxxxx.bin og catxxxxx.bin, men acamd starter ikke i systray og der er ikke video i det der bliver optaget.
 
håber der er nogen der vil hjælpe, da dvbviewer er det eneste jeg kan få til at køre ordentligt på min ældre pc.
Mit svar var før ACAMD kom ind i billedet, så nej, jeg bruger Smartwii
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
Business101 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 423
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 17:58
Oprindeligt skrevet af chrlau5 chrlau5 skrev:

Yes! Det virker!
 
Opret undermapper for det antal tunere der skal kunne optages på samtidig. Mappernes navne skal være plugins1, plugins2  osv. Placer Acamd filerne i mapperne med forsk. logon i hver config fil.
 
Herudover har jeg Recording servicen sat til at kunne fungere interaktivt med skrivebordet.


kan du få flere acamd til at køre samtidigt på rec service?
min melder fejl ved 2 samtidige

Panasonic TH-42PX70EA, Onkyo TX-SR605, KEF KHT5005.1

KEF KHT2005.2

Dreambox dm500-s, Popcorn Hour

Windows Home Server

SB3 og Squeezebox Duet





Til top
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 18:16
Ja ingen problemer. Bruger Acamd 0.6.1.8
 
Laver bare en mappe for hver tuner og placerer acamd filerne deri. Tror det er vigtigt der er forskellig brugernavn og password i hver config fil.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-April-2010 kl. 11:05
Der blev refereret til plugins, har du glemt et s.
 
Hvad siger loggen, kører du på nyeste version ?.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu