|
Optoma HD20 eller HD200X? |
Besvar |
Forfatter | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
David J
Ny bruger Oprettet: 13-August-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 6 |
Emne: Optoma HD20 eller HD200X? Sendt: 19-Januar-2010 kl. 12:24 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Hej (:
Står og skal til at købe projekter. For første gang (: Da jeg er studerende har jeg ikke uanede mængder penge, så budgettet bliver stramt. Har kigget på Optomas HD20 og HD200X med 1080p. Det er vigtigt for mig at billedet bliver skarpt. Skal bruges til Blu-Ray film og PS3 Spil. Jeg har undersøgt en del om begge modeller her på forummet, rundt omkring på nettet osv. Og har faldet over 2 forskelle. HD20 : Billedkonstrastforhold: 4000. Billedklarhed : 1700 ANSI Lumens. HD200X : Billedkonstrastforhold: 3500. Billedklarhed : 1500 ANSI Lumens. Prisforskellen er 1000,- KR. Men gør det noget at HD200X er mindre lysstærk, når nu rummet bliver 100% mørkelagt med koksgrå vægge?
Venlige Hilsner David (: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
.FTH'
Guld medlem Oprettet: 23-Maj-2009 Sted: København Status: Offline Point: 819 |
Sendt: 22-Januar-2010 kl. 14:59 | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Bump!
Jeg er med på em lytter |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||