recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hvilke programer til Popcorn Hour bruger i ?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHvilke programer til Popcorn Hour bruger i ?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 08-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 820
Direkte link til dette indlæg Emne: Hvilke programer til Popcorn Hour bruger i ?
    Sendt: 01-Februar-2010 kl. 06:15
ja jeg kune godt tænke mig af høre om vilke programer i bruger  på PCH man kan jo lige programmer på den når der er en HDD i og om der er nogle der kune være spæne af have har ingen HDD i min nemlig da alle mine film er laret på min unraid server  men har set så mange programmer så er jo blive lidt nygasri om der var nogle man bare mårte købe en lile HDD for af have
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 10:10
slet ingen der har en HDD i den ?
Til top
HansHenrik Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 08-August-2006
Point: 162
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 11:02
Ved ikke om det hjælper dig men her er min erfaring indtil videre:

Har ingen HDD i den, da jeg gerne vil undgå støj. Har film liggende på NAS og bruger YAMJ som film jukebox.
Til top
tobiasl Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 11:25
Oprindeligt skrevet af HansHenrik HansHenrik skrev:

Ved ikke om det hjælper dig men her er min erfaring indtil videre:

Har ingen HDD i den, da jeg gerne vil undgå støj. Har film liggende på NAS og bruger YAMJ som film jukebox.

samme herSmile så er lidt på udkig efter om der var nolge programer man bare mårte have  så kune det jo fixet med en SSD i denSmile
Til top
JesperLund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 21-Januar-2006
Sted: Darknet
Point: 8022
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Februar-2010 kl. 11:33
Oprindeligt skrevet af tobiasl tobiasl skrev:

samme herSmile så er lidt på udkig efter om der var nolge programer man bare mårte have  så kune det jo fixet med en SSD i denSmile

Selv uden programmer skulle der være en lille fordel ved en intern disk, fordi der allokeres en swap partition ("ekstra" memory) på disken. Jeg mener at det bruges til ekstra buffering. Nok mest relevant ved streaming af indhold fra internet.

Det er snart to år siden at jeg installerede en lille 4GB SSD i min A-100, men det er aldrig rigtigt blevet til noget med at køre applikationer på PCH'en, udover dem som kommer i NMT apps fra Syabas. Jeg bruger dog ikke min A-100 som Usenet downloader (nzbget) eller Bittorrent klient (Transmission), så disse ting er de-aktiveret. Der er en podcast downloader (Casgle), men jeg synes ikke at der er så meget sjov ved den.
Linux FTW, afspiller nu Blu-ray film på Ubuntu 12.04 med VLC direkte fra optisk disc.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu