recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Asrock 330HT - Revo 3610 & Squeeze box erfaringer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAsrock 330HT - Revo 3610 & Squeeze box erfaringer

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
b0nde Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 17-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 34
Direkte link til dette indlæg Emne: Asrock 330HT - Revo 3610 & Squeeze box erfaringer
    Sendt: 10-Februar-2010 kl. 11:42
Hey.

Jeg er blevet ret hooked på idéen om at eje en HTPC igen. ION platformen ser ud til at kunne spille max med Ubuntu+XMBC, og mit behov er bare at kunne afspille film (Både SD og HD,streamet over LAN). Derfor vil jeg høre om I havde nogle inputs til følgende setups;

EDIT: Nu skrev jeg streame over LAN, og det kan selvfølgelig misforståes. Jeg burde have skrevet at jeg vil tilgå filmene over LAN via en NAS / fil-server. Beklager.

Asrock 330HT

Pros:

DVD-drev
S/PDIF
Medfølgende remote / indbygget IR

Cons:

Mulig blæsterstøj
Intet keyboard

Acer Revo

Pros:

Fysiske størrelse
Medfølgende trådløs keyboard+mus (ser ret lækkert ud)
S/PDIF (Er der optisk udgang eller ej???)

Cons:

S/PDIF (Er der optisk udgang eller ej???)
Intet DVD-drev

Eneste grund til jeg vakler lidt er den mulige blæsterstøj i Asrock'en. Har læst en del reviews, og også forum tråde omkring mulige løsninger, men vil gerne høre fra jer derude, hvis I selv ejer en og har "løst problemet" eller slet ikke mener det er et problem.

Jeg har lige en sidste ting. Overvejer at købe en Logitech Squeezebox "Radio" modellen, og så køre squeeze serveren på min debian server. Er dette her "squeeze" system godt, hvad er jeres erfaringer ?

På forhånd tak!

- Jakob.

Redigeret af b0nde - 10-Februar-2010 kl. 12:55
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu