Forfatter |
Emne Søg Emne-funktioner
|
flbs
Bruger
Oprettet: 30-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 123
|
Emne: Ingen You tube på WD TV Live Sendt: 19-Februar-2010 kl. 18:42 |
Efter at have lavet sidste opdattering på min WD TV Live HD media player kan jeg ikke længere se YouTube videoer. Man kan nu indtaste en Youtube konto, hvilket jeg ikke synes var nødvendigt før. Er der nogen der har et forslag til igen at se YouTube?
|
![Til top Til top](/forum_images/back_to_top.png) |
Kermode
Bruger
Oprettet: 10-November-2008
Point: 221
|
Sendt: 20-Februar-2010 kl. 02:50 |
Ikke hvis du slet ikke kan se nogen, så er der måske noget galt med dit netværk.
Hvis det kun er HD'erne det drejer sig om så er det fordi de ikke må vise dem.
|
HeartWare
Guld medlem
Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Point: 4804
|
Sendt: 20-Februar-2010 kl. 10:26 |
YouTube er begyndt at kræve betaling for media players for at kunne tilgå deres API, og det har betydet, at de fleste eksisterende media players har mistet muligheden (det er lidt svært at gå tilbage til 100.000 eksisterende kunder og sige "I skal lige betale $x.xx for at kunne se YouTube" samt at kunne differentiere blandt dem, der har betalt og dem, der ikke har).
De nyere media players (nogle af dem) har så betalt denne afgift upfront og har indregnet det i salgsprisen, så de ikke har problemet.
|
Keld R. Hansen
Pioneer DVL-909, DV-545 Sony KDL40EX723 3D TV DreamBox 8000, YouSee Cable PopCorn Hour A-500 Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940 Yamaha RX-V771 Receiver
|
beack
Junior bruger
Oprettet: 02-November-2009
Point: 46
|
Sendt: 20-Februar-2010 kl. 12:14 |
Jeg har ingen problemer med at se youtube videoer på min wd tv live med nyeste firmware...
Men jeg bruger mit login, til youtube, som jeg hele tiden har brugt.
/Beack
|
osbech
Guld medlem
Oprettet: 25-December-2004
Point: 889
|
Sendt: 20-Februar-2010 kl. 12:25 |
Heller ingen problemer her, logger ind med min account.. Det eneste jeg ikke kan er at se visse video'er, den kommer op og siger at udbyderen ikke tillader at de vises på enheder der er tilsluttet et tv.. Det er typisk musikvideo'er.
|
Bjarke
Guld medlem
Oprettet: 06-Februar-2006
Point: 923
|
Sendt: 20-Februar-2010 kl. 20:35 |
Jeg synes godtnok Youtube interfaset er blevet totalt dårligt. Det er totalt sløvt, tager en evighed at vælge videoer og få dem til at starte... og værst af alt.... den afspiller ikke videoerne i HD, men i den dårligste kvalitet.....!!!!!
og man skal lige huske på, at når den dårligste videokvalitet vælges, er lyden også totalt dårlig....
WD live er blevet ubrugelig på youtube
Redigeret af Bjarke - 20-Februar-2010 kl. 21:06
|
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
|