recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Gode in-ear
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketGode in-ear

 Besvar Besvar Side  <1 4567>
Forfatter
Besked
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2010 kl. 08:57
Oprindeligt skrevet af Davidp Davidp skrev:

Jeg leder selv efter et par gode in-ears, så håber det er ok at jeg lige låner tråden.

Er der nogen af jer der har erfaring med, eller kender til, disse fra Aage.dk? http://www.aage.dk/shop/in-ear-monitors/beyer-dynamic/dtx100.html
 
Jeg syntes ikke rigtig at jeg kan finde så mange reviews af dem, men rundt omkring på diverse udenlandske fora er folk meget glade for dem. Måske en recorder kender en smule til dem?
 
Alle andre steder jeg kan finde dem koster de fra 80£ og opefter, så Aage's pris må siges at være helt i orden.
 
 
Nå, jeg tog chancen og købte Beyer Dynamic DTX-100 hos Aage Jensen i KBH igår. Fed butik de har sig. Aldrig har jeg set så mange guitarer samlet et sted..
 
De spiller helt fantastisk. Jeg har aldrig ejet et sæt som lydmæssigt kan matche den oplevelse jeg får med mit anlæg derhjemme, og uanset om jeg hører Clapton eller umpti-umpti musik leverer de en sprød og skarp lyd med god, ikke for tung, bas.
 
De får mine varmeste anbefalinger.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2010 kl. 16:54
Så "modtog" jeg mine SoundMagic PL50 + Fiio E5'eren i dag.. Det ser sgu lækkert ud!.. Fulgte pakken på T & T, og hentede her for 1 time siden pakken på det lokale Posthus.. Det var uden omdeling.. 

Jeg måtte dog betale lidt i importgebyr, skat, moms og moms af gebyr - dog kun 196 kr. i alt - så det er til at leve med.. Importgebyret kostede mig 128 kr. iflg. kvitteringen, så de 160 kr., som postdk tager for "udregningen" varierer vel lidt i pris eller??
Til top
Rasped Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 08-September-2007
Status: Offline
Point: 181
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-April-2010 kl. 08:10
25% moms på gebyret.
128 x 1,25 = 160

Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 08:25
Ja okay ja.. Det er selvf. rigtig nok Wink
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Så "modtog" jeg mine SoundMagic PL50 + Fiio E5'eren i dag

Øv. Jeg bestilte en dag før dig og har stadig ikke modtaget mine.

Fungerede track and trace for dig?

Når jeg går ind på Hong Kong Posts hjemmeside, får jeg ikke noget ud af at søge på det tilsendte tracking-nr. Men mp4nation skriver til mig, at trackingen kun viser forløbet, indtil varen forlader Hong Kong. Jeg har ikke fulgt forsendelsen i ugerne op til nu, så det kan selvfølgelig være, at dataene er slettet på grund af forældelse.

Hvis det virkede for dig, kan jeg så låne dit tracking-nummer til sammenligning? Jeg vil gerne have noget skyts mod mp4nation, når de siger, at alt er i orden.
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 21:23
Du har heller ikke modtaget dine endnu.. Confused Har skrevet med RuzzFrog på pm, som heller ikke har modtaget noget endnu..
Ja, ca. 2 uger efter jeg havde bestilt dem, kunne jeg tracke dem på HKP, og hentede dem så på posthuset i mandags..

Når man søger på mit T&T nummer på HKP, skriver den at pakken forlod Hong Kong d. 8. april.


Redigeret af Casper - 15-April-2010 kl. 23:46
Til top
Allan Olesen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 3249
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af Casper Casper skrev:

Når man søger på mit T&T nummer på HKP, skriver den at pakken forlod Hong Kong d. 8. april.

Ja, og på på postdanmark.dk kan man se hele forløbet for din pakke inkl. fortoldning. Men min pakke bliver ikke fundet.

Oprettede en support ticket i morges og fik en sludder for en sladder. Nu har jeg prøvet igen. Denne gang river jeg forskellen på resultatet med de to pakkenumre i næsen på ham.

Edit:
Jeg ved ikke, om din adresse også kommer til at stå på tracking-siden, når Postdanmark får den opdateret med information om udlevering. Men for en sikkerheds skyld bør du måske slette pakkenummeret fra dit indlæg, hvis du ikke vil have adressen udbasuneret til alle.


Redigeret af Allan Olesen - 15-April-2010 kl. 22:53
Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-April-2010 kl. 23:51
Ja tak, Allan, det er rigtig nok! Wink Det havde jeg ikke lige tænkt på.. Men det nærmeste det kommer er byen, kan jeg se, så.. Men alligevel - princippet i det.. Og ja, PostDK skriver trods alt hver en detalje med hvad de gør med pakken.. Det må vi alligevel give dem!

Men den kommer nok lige pludselig med "registreret i udlandet", inde på deres side..


Redigeret af Casper - 15-April-2010 kl. 23:53
Til top
Shiva Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 803
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-April-2010 kl. 10:31
Kan varmt anbefale Sennheiser CX95. Sidder og lyder fantastisk.

Nogle gange er det bedre at tie og blive anset som et fjols end at tale og dermed fjerne al tvivl.
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 11:31
Hej Allan, har lige læst du desværre også mangler at få dine høretelefoner tilsendt fra MP4nation.net. Har du fået noget positivt ud af at skrive til dem, eller virker det som om
de vil sylte sagen..
 
Ja nu er det jeg er glad for det ikke var en dyr ting, jeg havde bestilt når det er paypalSmile
Jeg skriver til dem i løbet af i dag, så må vi se hvad de siger til mig..
 
VH, Thomas
 
 


Redigeret af RuzzFrog - 21-April-2010 kl. 11:40
Til top
RuzzFrog Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Søborg
Status: Offline
Point: 230
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 11:50

Jeg prøvede lige at T&T pakken igen igen, og til min store overraskelse dukkede den op på skærmen. Og de skriver (The item (RT---HK) was posted on 16-Apr-2010 and is being processed for delivery to the addressee.)

Noget kunne tyde på at deres lager status ikke helt passede ved bestilling, men det kan jo også
være så mange andre ting..
 
Men er glad for der endelig skete noget..Smile så må vi krydse fingre for Allan har været ligeså heldig i dag.. 

Til top
Casper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 594
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2010 kl. 15:06
Det var da godt at der skete noget.. :D Så kommer den nok indenfor de næste par dage.. Med mindre at CPH (Kbh lufthavn) vælger at lukke igen pga. "lidt" støv fra vulkanen på Island :) Men god vind ihvertfald :D

Redigeret af Casper - 21-April-2010 kl. 15:08
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4567>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu