recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Stereo forstærker til XTZ 99.36
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStereo forstærker til XTZ 99.36

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Emne: Stereo forstærker til XTZ 99.36
    Sendt: 07-Marts-2010 kl. 10:14
Hej

Først havde jeg egentlig bestemt at jeg skulle have en Onkyo 807 til at trække et par XTZ99.36 og så have mulighed for senere at udvide til surround. Nu har jeg dog kigget lidt på budgettet og der virkeligt lang tid inden jeg får råd til at udvide og tænker derfor jeg gerne vil have en stereo forstærker da jeg har ladet mig fortælle at man får en bedre stereo lyd og at den kan bruges som effektforstærker til en surround reciever bagefter. 

Jeg kigget lidt på følgende:
Harman Kardon 3490
XTZ Class A100 D3 

Har egentlig heller ikke noget imod at finde noget brugt men det er lidt mere uoverskueligt synes jeg :) Forslag/erfaringer er meget velkomne, på forhånd tak!
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 18:19
bump Smile
Til top
Irenicus Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 02-December-2009
Status: Offline
Point: 1020
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Marts-2010 kl. 21:01
Har ikke hørt den ene eller den anden. Har gjordt det samme som dig, og havde jeg ikke købt det sæt jeg nu har, var det blevet den XTZ, da den har indbygget DAC som skulle være fin, samt at den også har A samt A/B effektforstærker mulighed. Dertil får den rigtig gode anmeldelser.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu