recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Navigation og CarFi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVD til bilen
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVD til bilen

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Tarkin Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 08-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 939
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 12:45
Oprindeligt skrevet af syncmarster syncmarster skrev:

Fandt aldrig en billg 9" skærm. Købte et 7" sær fra harald nyborg med korlæser som kan tage Xvid og Divx fil. Har købe 6 stk. 2Gb SD-Kort og i divX kan der være 2.5 - 3 timers tegnefilm pr. kort. Du kan kun tilslutte ekstraskærmen til din WD med component video udgang. (tror det hedder component, men det er det  gule videostik jeg mener)
Hvis det er et gult stik er det composit. Component bruger rødt, grønt og blåt stik.
 
Da mine unger er ved at være i den alder, er jeg selv på udkig efter en dvd-afspiller til bilen, som også skal kunne afspille film via USB-key/HDD... Jeg overvejer en Jensen Dual DVD-Pakke (ML7300TWIN) som fås til 899,- hos Elgiganten. Er der nogen der har erfaring med dette sæt?
Til top
syncmarster Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 12-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juni-2010 kl. 18:26

Kender dem ikke. Kigget selv på jensens, men blev enig med mig selv om at de ikke var de kr. 300 bedre end det billige sæt.  Min børn er 2 og 3, de er allerede begyndt at være uenig om hvad de skal se. Det skal lige siges, at vi ikke bruger vores DVD særlig meget. Kun hvis turen tager mere end en time.

Det næste sæt bliver et nexbase med to seperate skærme.

Redigeret af syncmarster - 21-Juni-2010 kl. 18:27
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu