recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Tilbehør
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

B&O DIN Kabler Connection Div. & Diy.

 Besvar Besvar Side  <1 4243444546 72>
Forfatter
Besked
Falken1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2008
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falken1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 19:11
Hej tak for svar jeg syntes ikke jeg kan finde nogle powerlink udgang er det ikke en din stik jeg har kun rj45 stik kan de bruges til at finde et signal ellers er der en mini Jack output
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 19:47
RJ 45 er bare B&O's "nye" Powerlink stik. Det du skal bruge er en stereo adapter RJ45 ---> RCA stik.
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Falken1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2008
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falken1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 20:01
Tak ser på det
Til top
Falken1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2008
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falken1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 20:52
Hej er der et sted hvor jeg kan se ben forbindelser i rj45 stik jeg tænker om der er mulig at sætte et lille relæ på kan denne her buges som RCA http://www.quadtronics.co.uk/rca-stereo-audio-adaptor-to-rj45-lead-611-p.asp
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 21:40
Da dit link ikke mere kan vises er her oversigt over terminering af de mest brugte B&O tilslutter. 
 
 


Redigeret af Peter Pan - 20-August-2018 kl. 11:54
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Falken1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2008
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falken1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Marts-2016 kl. 21:44
Tak for hjælpen
Til top
Falken1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2008
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falken1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 14:10
Hej Peter nu har jeg monteret det hele og der er forbindelse gennem gang mellem midter pind på phone stik og ben 6 og 8 på rj45 men jeg kan ikke få lyd ud på mit Delon anlæg er der noget som skal slås til i tv'et for at åbne udgangen håber du har et pr. guldkorn
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 16:24
B&O Avant 55" - Ja det tror jeg der er. Men jeg har ikke det TV, så du må igang med manualen
Der ligger 3 stk på B&O's hjemme side, hvor den ene vist handler om audio, og hvad man kan.
 
God fornøjelse. Smile Jeg holder mig til BV 7. Wink
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Falken1 Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 05-December-2008
Status: Offline
Point: 18
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Falken1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Marts-2016 kl. 20:24
tak
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2016 kl. 19:34


 DIY -

Her en samle boks, hvor to forskellige B&O AV produkter kan tilsluttes samme
sæt aktive BeoLab højttaler. LINE tilsluttede BeoLab højttaler trigger automatisk
højttaler relæerne på det tilførte stereo audio signal, når et af de to tilsluttede B&O
AV produkter bliver tændt. Det betyde dog at to x gange input samtidigt, vil giver
dobbelt lyd. Altså er kun TV eller en AudioMaster tændt.

Fordelen er man ikke behøver at have sit BeoVision TV tændt, hvis der alene skal
afspilles musik fra en AudioMaster. Det er du nødt til hvis de to apparat er tilsluttet
med et MasterLink kabel. Vær OBS. på et nogle tilsluttede apparat, kan sender så
meget støjen, at støjen kan aktivere/tænder de LINE tilsluttede højttaler fra standby.



Redigeret af Peter Pan - 28-Marts-2021 kl. 10:23
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-April-2016 kl. 20:43
Tips
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
Peter Pan Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-Marts-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 8212
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Peter Pan Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2016 kl. 22:57
Mvh. Peter Pan.-Se link-Råd-for-BL-tilslutning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 4243444546 72>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu