recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVBViewer+Rec. Service+ACAMD?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVBViewer+Rec. Service+ACAMD?

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 15:59
i C:\Program Files\DVBViewer\Plugins
Den Ben
Til top
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 17:21
Hos mig virkede det først, da der blev lavet undermapper C:\Program Files\DVBViewer\Plugins\Plugins1 og mappen plugins2 dvs. en til hver tuner. Heri placerede jeg Acamd filerne.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 17:33
Det er garanteret også det Benu mener, men når de så er placeret i pluginsxx mapper under DVBViewer, hvordan er du så sikker på at det er Recording Service der bruger dem, og ikke DVBViewer klienten ?
 
Jeg går ikke udfra at der skal placeres tilsvarende plugins på DVBViewer klienter på resten af husets pc'ere ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 17:43
Nå, jeg tror jeg er med nu - den starter ihvertfald acamd når jeg også starter Servicen til Recording Service. Jeg kan ikke rigtig få det prøvet af for alvor, da min parabol vender som vinden blæser for tiden LOL
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 17:47
Starter Acamd? i systray?
 
Det gør den ikke hos mig, men den optager når jeg sætter den til det via webinterfacet og jeg kan se at den modtager nøgler ved at starte acamdmonitor.exe + at de optagede videoer fungerer og DVBViewer er ikke startet på nogen pc´ere.
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 18:20
Nej win7 kommer med en besked om at et program ønsker at "sende" mig en besked, som om den ikke får lov at interagere ordentligt med acamd.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
chrlau5 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 361
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 20:27
Og du har sat servicen op til at kunne arbejde interaktivt med skrivebordet og stoppet startet servicen igen?
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 21:00
Øh ja ja, ellers ville den ikke forsøge at komme med den besked. Nå, det gør nu ikke så meget.
 
Nu har jeg fået rettet parabolen, så jeg kan lege lidt med det, men hvis jeg nu kører med 2 klienter, den ene på samme maskine som Recording service, og den anden en selvstændig klient, så kan jeg stadig kun se én kanal selvom jeg har lavet 2 plugins mapper på "serveren" med hver sit login til kortserveren.
 
På kortserveren kan jeg se at den vælger login fra begge plugins mapper, men altså ikke samtidig.
 
Hvis jeg skifter kanal på den "styrende" klient, altså den klient hvor jeg først tunede kanalen fra, fryser kanalen på den anden klient.
 
Det skal lige siges, at jeg kun bruger én tuner, men at begge de kanaler jeg forsøger at vise, ligger på samme transponder. Det fungerer fint i andre programmer.
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 23:05
Og du har selvfølgelig 2 forskellige logon på softcam?
Den Ben
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 23:08
Måske du lige skulle læse mit indlæg igen Wink
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
Benu Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 812
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 23:30
ja det har du så - pas
Den Ben
Til top
confused Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2006
Status: Offline
Point: 2686
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 23:32
Virker det fint hos dig ? evt. med 2 kanaler på samme Transponder ?
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu