recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Se hvad jeg fik hjem af Udstyr
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Se hvad jeg fik hjem af Udstyr

 Besvar Besvar Side  <1 7172737475 76>
Forfatter
Besked
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 13:00
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Niklas, Avenue er skam en fin cykel,har selv en til bykørsel.
Kampus,Epo bruger jeg ikke,der er noget der er meget bedre,havregryn med rosiner og nødder,det går lige i benene.Wink
Til carsten,ja det er det,den har super comfort,i forhold til den gamle cykel,kommer fra Vision Compact Pro,som jeg har kørt ca 26000 km på.

26k... det var alligevel en sjat - og jeg synes det er meget når jeg cykler 1000 til og fra arbejde hen over sommerenLOL

Har også lige købt en ny cykel. En Batavus CS Deluxe som blev købt hos Vendelbo-cykler i Hjørring. Skal man have ny cykel kan det kun anbefales at handle dér. Magen til service får man ikke i miles omkreds og ejeren/indehaveren kan huske en med fornavn selvom man kun er til syn med cyklen hver halve år. Mere nordjysk kan det sku ikke bliveThumbs Up
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ghost-the-man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 14:01
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Niklas, Avenue er skam en fin cykel,har selv en til bykørsel.
Kampus,Epo bruger jeg ikke,der er noget der er meget bedre,havregryn med rosiner og nødder,det går lige i benene.Wink
Til carsten,ja det er det,den har super comfort,i forhold til den gamle cykel,kommer fra Vision Compact Pro,som jeg har kørt ca 26000 km på.

26k... det var alligevel en sjat - og jeg synes det er meget når jeg cykler 1000 til og fra arbejde hen over sommerenLOL

Har også lige købt en ny cykel. En Batavus CS Deluxe som blev købt hos Vendelbo-cykler i Hjørring. Skal man have ny cykel kan det kun anbefales at handle dér. Magen til service får man ikke i miles omkreds og ejeren/indehaveren kan huske en med fornavn selvom man kun er til syn med cyklen hver halve år. Mere nordjysk kan det sku ikke bliveThumbs Up
Jo det bliver til let,i sommerperiode køre jeg ca 1000 km pr månedeWink,service og en god rådgivning,er jo guld værd,jeg handler hos WeBike i Odense,de ved hvad de snakker om.
Til top
urup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-December-2009
Sted: Odense, Danmark
Status: Offline
Point: 670
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér urup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2011 kl. 20:04
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Kampus,Epo bruger jeg ikke,der er noget der er meget bedre,havregryn med rosiner og nødder,det går lige i benene.Wink


I så fald, vil jeg da gerne vide hvordan du danner røde blodlegemer! WinkLOL

Det ser ud til at være en rigtig sej cykel, du har afskaffet dig. Smile


Redigeret af urup - 07-Maj-2011 kl. 20:04
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2011 kl. 17:13
Så fik jeg lige en Kanex iAdapt V2 hjem fra shg til kun 130 kr


Til top
Slabb Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 26-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 170
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slabb Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 09:51
Så kom der nyt legetøj til mig!!
 
Canon Eos550d
 
 
Dejligt kamera med super video + Røde VideoMic Pro
Lækker mikrofon med meget bedre lyd end den indbyggede!!
 
Jeg er dog allerede ved at kigge efter en linse med større zoom, så forslag er velkomne!
 
 
 


Redigeret af Slabb - 11-Maj-2011 kl. 09:52
Denon avr 2310, Front: Dali 400, center og surround: Dali 104, PS3 fat 40gb, Toshiba HD-DVD, WDTV Live, Sanyo z5
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rhsin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 10:40
slabb: tillykke, med kameraet.. har selv lige købt samme for nylig, der købte jeg dette objektiv http://www.proshop.dk/Objektiv/Canon-EF-S-18-200mm-3.5-5.6-IS-2128319.html (som er et kompromis.. men udmærket som allround objektiv med godt zoom) også denne flash http://www.proshop.dk/Blitz/Canon-Speedlite-430EX-II-Flash-2128336.html
Der er bedre objektiver, men priserne er også derefter hvis det skal være canon, men der er en længere tråd om det her, med masser af gode input og inspiration http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=94581&title=objektiver-til-kamera

Redigeret af rhsin - 11-Maj-2011 kl. 10:51
Mvh

René
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 13:40
Gav mig selv en HTC Desire S i fød'sdag gave. Mums - hvor er det dog en lækker smartphone.
Med det bedste fra Legend og Desire + lidt mere. Den er bygget nice, har en fin størrelse (ikke for voldsom) ligger fint i hånden og fylder ikke for meget i lommen.
 
Mobilsiden.dk har haft den under luppen. Hvis nogle sku' være interesseret i et kig på den.
 
Jeg kan klart anbefale den, som en yderst anvendelig og god smartphone, der ikke er for voldsom hvad angår størrelse og pris. Købte min uden abonn. hos Telmore til 3495 kr.
 
Lidt mere om den specs. og features kan ses her hos HTC
 
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
mfhansen82 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Februar-2011
Sted: Kbh, Danmark
Status: Offline
Point: 460
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mfhansen82 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2011 kl. 15:52
Jeg fik i dag hentet et par nye dimser til kameraet.
Et Canon EF 70-300 IS USM objektiv. Det har en super lækker hurtig fokusering og har også fået ganske fine anmeldelser. Det eneste objektiv der faktisk er bedre er 70-300 f/4-5.6L og andre zoom objektiver i L serien. Jeg købte også modlysblændet med.
Jeg tog naturligvis en række umiddelbare testbilleder. Desværre fik jeg sat lukkehastigheden for lavt (1/100), så de er blevet en anelse slørede. Det kunne sagtens have været oppe på 1/500 eller lign. Men det tegner umiddelbart rigtig flot.
 
Ydermere fik jeg anskaffet mig den mellemste Canon taske og en EP-EX15II okularforlænger. Så jeg har fået en gang nyt legetøj, der skal afprøves. Big smile


Redigeret af mfhansen82 - 11-Maj-2011 kl. 16:09
Mvh
Michael Hansen

Sony KDL-32V5500 | Sony STR-DH700 | Sony BDP-S360 | Sony CDP-XB920 QS
------------------------
Dali Basis 100 sub | Dali Lektor 6 front | Jamo A3Cen center | Jamo Sat300II surround
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 18:44
Så blev fase et af anlægsopgraderingen afsluttet....


Med et sæt super nice Dali Lektor 8!
Sgu noget af en opgradering fra et par Dali 104!!!!!!
Selv konen er begejstret!Big smile

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 19:13
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Så blev fase et af anlægsopgraderingen afsluttet....
Med et sæt super nice Dali Lektor 8!
Sgu noget af en opgradering fra et par Dali 104!!!!!!
Selv konen er begejstret!Big smile

En go' kone du har! Og tillykke med de flotte højttalere Tongue
Til top
detlef Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 15-Juli-2006
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér detlef Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 19:28
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Så blev fase et af anlægsopgraderingen afsluttet....
Med et sæt super nice Dali Lektor 8!
Sgu noget af en opgradering fra et par Dali 104!!!!!!
Selv konen er begejstret!Big smile

En go' kone du har! Og tillykke med de flotte højttalere Tongue


Jep, jeg er heldig, er jeg! Hun var en kende skeptisk ved størrelsen, men Brothers in Arms ( titelnummeret ) fra SACD i snurrerundtlyd overbeviste hende om fortræffelighederne!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2011 kl. 19:31
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:

Så blev fase et af anlægsopgraderingen afsluttet....
Med et sæt super nice Dali Lektor 8!
Sgu noget af en opgradering fra et par Dali 104!!!!!!
Selv konen er begejstret!Big smile

En go' kone du har! Og tillykke med de flotte højttalere Tongue


Jep, jeg er heldig, er jeg! Hun var en kende skeptisk ved størrelsen, men Brothers in Arms ( titelnummeret ) fra SACD i snurrerundtlyd overbeviste hende om fortræffelighederne!
Ja liige det nummer er jo heller ikke til at stå for. En dyb smuk bas krydret med MK's fortrinlige guitarspilBig smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 7172737475 76>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu