recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - LCD-Plasma-Projektor
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketLCD-Plasma-Projektor

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
eth Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 25-April-2005
Sted: Ecuador
Status: Offline
Point: 28
Direkte link til dette indlæg Emne: LCD-Plasma-Projektor
    Sendt: 05-December-2005 kl. 15:00
Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Nu har jeg efter lang tid søgen fundet dette Fujitsu Siemens

FSC MYRICA P42-2H

http://www.fujitsu-siemens.com/Resources/236/1698924406.pdf

Er der nogen der kender noget til det?

Jeg har fundet den til 1.638 euro som det billigste i Tyskland.

 

Se hos Computer City, der har de fjernsynet.

mvh

eth

eth
Til top
Søren A Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 29-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 12:25

På onsdag d. 6/12 kan man i Aldi købe et Lcd tv på 40" til kun 13000kr (med 2 tunere). Hvordan kvaliteten er ved jeg ikke noget om, og de oplyser ikke opløsningen på skærmen, men siger dog at den er HD ready. Hvis man ikke er tilfreds med det man har købt i Aldi, kan man levere det tilbage inden for 14 dage. Se på: http://www.aldi.dk/OFFER_DK/OFFER_49/OFF01.HTM

Søren

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 00:44

Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Men det kunne selvfølgelig også være, at jeg bare skulle holde mig til den Sanyo Z3 jeg kiggede på. Så må jeg jo betale det det koster at bruge den. Så bliver det tilgengæld også STORT.

Ja, det gør det. Dog skal du være opmærksom på, at projektorer virker bedst i komplet mørke. Ligesom i biografen.

Så du skal kunne mørklægge rummet, eller kun se TV når det er mørkt udenfor (men det er vel lidt træls i sommer-halvåret).

Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Er der nogen der bruges deres som alm. TV? Og der er der vel ikke chance for at tingene brænder fast?

Nej, projektorer er nok noget af det bedste du finder. Bedre til almindelig TV end de fleste fladskærme på markedet. Bedste kvalitet opnås dog hvis du tilslutter en DVD-optager som tuner, og benytter HDMI / DVI eller Component med progressive scan.

Hvis du ikke har sådan en allerede, så røg der lige 5000 kr. der også (ja, det er dyrt at bygge hjemmebiograf! )

Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Men som I også skriver kunne det også være at man skulle vælge et Plasma. Men jeg spiller bare til tider så meget ps2, at jeg er bange for at det kommer til at brænde resultattavlen fra Pro Evolution fast oppe i hjørnet.

Ja, det er ikke utænkeligt. Men hvis du spiller meget, så skal du da have en projektor. Det er da det ultimative til spil!  

Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Kan man få et ok plasma til omkring 12.000-13.000? 

Ja, især hvis du kan nøjes med 37" og ikke stiller krav om HD-Ready. Så kunne du f.eks. købe et Panasonic TH-37PA50E.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 00:34

PS. Tak for alle de gode svar.

Jeg ved godt at jeg spørger lidt meget, men jeg ved ikke så meget om det.

Men tak for hjælpen. For det er jo en jungle at finde det rigtige, når man er en "fattigrøv"

Til top
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 00:11
Og er det evt. nogen der ved om der står et man kan se i Århus eller Horsens?
Til top
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-December-2005 kl. 00:10

Nu har jeg efter lang tid søgen fundet dette Fujitsu Siemens

FSC MYRICA P42-2H

http://www.fujitsu-siemens.com/Resources/236/1698924406.pdf

Er der nogen der kender noget til det?

Jeg har fundet den til 1.638 euro som det billigste i Tyskland.

 

Til top
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2005 kl. 22:33

Ja jeg ved godt at det ikke er nemt at få det hele til at passe, både med 37" og så til de penge jeg har.

Men det kunne selvfølgelig også være, at jeg bare skulle holde mig til den Sanyo Z3 jeg kiggede på. Så må jeg jo betale det det koster at bruge den. Så bliver det tilgengæld også STORT.

Er der nogen der bruges deres som alm. TV? Og der er der vel ikke chance for at tingene brænder fast?

Men som I også skriver kunne det også være at man skulle vælge et Plasma. Men jeg spiller bare til tider så meget ps2, at jeg er bange for at det kommer til at brænde resultattavlen fra Pro Evolution fast oppe i hjørnet. 

Kan man få et ok plasma til omkring 12.000-13.000? 

Til top
BrianJVC Se dropdown menu
--
--
Avatar
Brian er stoppet hos JVC

Oprettet: 26-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1188
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-December-2005 kl. 21:15
Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Hej

Jeg skrev herinde tidligere for at få lidt hjælp med projektor, hvilket jeg siden hen har fundet ud af ikke rigtig dur til mig.  Jeg spiller vist lidt for meget og ser alt for meget fjerner, til at det kan løbe rundt med de priser der er på en ny pære.

Og så tænkte jeg at jeg skulle have et plasma, men så vidt jeg kan se er der stor chance for at tingene brænder fast på skærmen, og jeg spiller til tider rigtig meget ps2.

Så jeg har besluttet jeg vil købe et LCD, for der brænder det ikke fast vel???

Men det største problem er hvad jeg skal vælge. Det skal være min 37" gerne 40". Og det skal jo gerne være HD ready og generelt være noget ordentligt. Og jeg er helt tosset med det der med at dele skærmen op og lige tjekket side 270, men jeg ser CL....

Og mit spørgsmål er så om der er nogen der har nogle gode forslag???

Evt. hvor jeg skal finde dem henne? Og hvad jeg skal kigge efter???

Jeg har cirka 12000.- og max 13000.- Jeg ved godt at det ikke er meget.

Jeg har kigget på dette her. Er det noget der dur??? Og har 37" PiP???

LG RZ-37 LZ 55

http://www.preissuchmaschine.de/psm_frontend/main.asp?suchea ll=lcd+37%22&page=3

Håber at der er nogen der gider hjælpe

MVH

Kasper

Jeg synes du presser den lidt 

En 37" til under 15.000,- i en god kvalitet, er lidt af en opgave og jeg vil sige, det er ikke helt muligt. Dog vil jeg sige du vil opleve et pænt analogt signal på eksempelvis en lavt opløselig plasma, måske JVC PD-35B50 eller LG 37", men får at få noget der virkelig rykker burde du kigge på JVC LT-37S60 eller topmodellen (men så koster det også) LT-37M60, de rykker vildt, og det er altså ikke bare fordi jeg er hos JVC. Vi kan se det på vores ordrestatistik, at disse skærme, er virkelig en populær vare, LT-37S60 kan vist billigst erhverves for ca. 19.000,-

JVC Dynapix HD - Picture processing without comprimize

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2005 kl. 22:05

Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Du har vel ikke et godt forslag til at godt LCD? Det skal min være 37" og jeg regner med fra 10.000 og måske op til 15.000, selvom en jeg egentlig kun synes at jeg kan undvære de 12-13 stykker.

Uha, det bliver svært. 32" måske, men de 37" LCD som koster under 15.000 kr. er de billigste på markedet (læs: discount modellerne).

Prøv at se hvor få der er på Hifi-priser, når man søger på LCD min. 37" og max. 15.000 kr.

Hvad med et 37" plasma istedet ?

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-December-2005 kl. 01:39

Hej Lars

Du har vel ikke et godt forslag til at godt LCD? Det skal min være 37" og jeg regner med fra 10.000 og måske op til 15.000, selvom en jeg egentlig kun synes at jeg kan undvære de 12-13 stykker.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15691
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2005 kl. 16:47

Oprindeligt skrevet af KasperL KasperL skrev:

Men det hele falder jo selvfølgelig med tiden...

Nemlig. Og januar-udsalget er efterhånden et lidt udvandet begreb, der er jo tilbud hele året.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
KasperL Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 15-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 223
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2005 kl. 16:21

Ok, så tror jeg at jeg vil prøve at gå i Fona og kigge. Jeg er bare træt af at der ikke er PiP, for det er jeg af en eller anden grund lidt vild med.

Men er der mon nogen der ved hvordan det foregår med udsalg på nettet??? Altså om de falder meget, så det er bedre at vente til efter jul???

Men det hele falder jo selvfølgelig med tiden...

Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu