|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 17-April-2010 kl. 14:08 |
Jeg har købt sådan et Philips fjernsyn og har et underligt problem.
Fjernsynet skruer selv op for lyden nogen gange. Det er ret irreterende. Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde ud at hvorfor? Det er sådan et tv: < ="utf-8">http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=78475&PN=7&title=se-hvad-jeg-fik-hjem-af-udstyr Jeg har sat en multirumsboks til med HDMI, kan det have noget at gøre med HDMI-CEC?
|
|
![]() |
|
Strange ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 03-Marts-2008 Status: Offline Point: 3199 |
![]() |
Er det Philips 5404? Prøv at opdatere firmware. det gjorde jeg på mit for et par måneder siden da det pludselig slukkede af sig selv. Siden har der ikke været noget.
|
|
![]() |
|
Rasmusdc ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-December-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1756 |
![]() |
fjern konen fra fjernbetjeningen ....
kan godt være et defekt kredsløb. eller en defekt remote. Prøv at starte tv og ligge fjernbetjening ind i et andet rum og se om du stadig har issues.. havde en remote som sendte "falske" programskift mega irriternede... side jeg fik en harmony så stoppede det.
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Jeg har opdateret firmwaren men det hjalp ikke. Jeg vil prøve at ligge fjernbetjeningen i et andet rum for at udelukke at det kan være fjernbetjeningen der sender forkerte signaler ud.
|
|
![]() |
|
j_skib ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Januar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 135 |
![]() |
Hej JayKay.
Vi har engang haft problemer med en lavenergipære (mærke Megaman). Den kunne periodisk selv tænde for vores tidligere Prosonic-TV. Vi skiftede pæren til en ny af samme mærke, og problemet var løst. Venlig hilsen Jørgen. |
|
![]() |
|
![]() |
Jeg har prøvet med en universel fjernbetjening og lagt den anden væk og det hjælp
![]() Redigeret af JayKay - 18-April-2010 kl. 22:36 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |