recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - E-Sata problemer med Vista
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketE-Sata problemer med Vista

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Emne: E-Sata problemer med Vista
    Sendt: 24-April-2010 kl. 18:18
Nu har jeg brugt flere timer på at finde en løsning på problemet, men det lykkes bare ikke. Selvom der er masser af tråde på nettet, var der ikke en, der rigtig hjalp mig.
 
Jeg har et pisseirriterende problem:
 
Har en eksterne HDD tilsluttet med e-sata til en Vista X64 PC.
 
Problemet har altid været, at Vista ikke genkender HDDen medmindre man genstarter - det har jeg så levet med.
 
Det har sådan set virket fint nok indtil for nylig hvor det bare går galt hver gang jeg prøver at overføre fra computeren til HDDen. Så går den i gang, men fryser hver gang, og jeg må genstarte PC'en manuelt.
 
Fra HDD til PC virker det fint, og åbning af filer fra HDD virker fint. Det er kun den nævnte overførsel, der pludselig blev et problem. Måske er det noget med Vistas SP2?
 
Jeg håber virkelig nogen kan henvise mig til en løsning!

BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu