recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Red Dead Redemption
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRed Dead Redemption

 Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 21:43
Kan overhovedet ikke forestille mig at Multiplayer delen skulle kunne hamle op med battlefield 2 eller fifa wc. Fyldt med fejl, forvirrende hvad man egentligt skal, dårlig forbindelse til server etc, samt det faktum at styringen bare ikke lever op til f.eks. BF2 eller MW2. 
 
Og den imo. kedelige slutning på hovedhistorien, fik mig til at miste lysten til at gennemføre alle side missionerne. Det var alligevel blevet alt for ensformigt. Mange af de sidste missioner var bare gab ift. mexico delen. Skyd krager, skyd bjørne, skyd ulve, skyd elge, fang heste (igen igen) osv. ærgeligt at spillet toppede undervejs. 
 
Så nu har jeg solgt min kopi. Det var et fedt spil, så længe det varede, men glæder mig nu til at genoptage min BF2 karriere.Big smile
Til top
Mathias Bøgh Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 203
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 21:41
Var også kort inde i free roam i går, lige efter du smuttede, og der kedede jeg mig sku også. I starten var jeg helt alene, så der morede jeg mig stort set bare ved at slå mine heste og æsler ihjel på de mest absurde måder. Lidt efter lidt begyndte der dog at komme nogen, men de var alle på det modsatte hold, så det vidst endte med at være 6 - 1, hvilket gjorde at jeg fik lov til at bide i græsset konstant. Som du med rette sagde, Amor; BORING.

Men synes vi en dag skal samle os derinde, og så vente på at der kommer en masse. Så tror jeg nu nok det kan være sjovt.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2010 kl. 14:06
Jeg havde ogsaa en kedelig MP oplevelse i gaar, og spillede derfor kun en halv time. Foerst i Free Roam var der kun mig og en til - BORING. Saa gik jeg til nogle Gang matches og der var ogsaa KUN 3 INKL. mig - og jeg proevede flere kampe med samme resultat...BORING.
Og spillede Capture the bag kun mod een, der blev ved med at nakke mig foer jeg rigtig fattede hvad man skal og hvordan banen ser ud osv. BORING.

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2010 kl. 19:29
Jeg har ikke nogen problemer med multiplayeren, men jeg ved ikke helt om jeg forstår det?... Jeg har kun prøvet free roam, men ved ikke helt hvad jeg skal lave deri. Jeg har taget nogle gang hideouts og fået nogle points og ranket op, men synes det er lidt forvirrende.. :-s

Og da jeg spillede MP blev jeg også ret tit skudt af mine egne (samme farve) hvilket var ret nederen.. tror der er flere end mig der ikke helt har fanget ideen endnu
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
veritas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 56
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2010 kl. 08:48
Jeg har præcis de samme problemer, så du er ikke den eneste. Jeg har heller ikke problemer med multiplayer i andre spil. Jeg har læst mig lidt frem til på nettet at R* arbejder på en patch, men hvornår den dukker op ved jeg ikke noget om.

Så jeg holder mig til singleplayer indtil at der kommer lidt mere afklaring på problemet.
Til top
Mcjoe Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 16:09
Har i dag forsøgt mig med noget multiplayer, men bliver konstant smidt af med fejl på netværk (har aldrig haft problemer med MW2) og starter så forfra med ingen våben osv.

- Gør jeg noget galt, eller er der andre der oplever lignende problemer..?
Håber ikke det kun er mig, for det er virkelig frustrerende.

Mvh 
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2010 kl. 09:39

Vi køber også økologisk..Men det er faktisk 3-4000 i svenske kroner..så egentlig ikke så slemt..

Nå tilbage til topic. Jeg fik heldigvis spillet i går. Har ikke udført mange missioner, da jeg skulle skyde alt, der bevægede sig rundt omkring mig. Tiden blev også spildt da jeg skulle til hende damen og have en mission, men hun sov, så tænkte jeg på at slå tiden ihjel med et spil poker...og det tog 2 timer!!! Jeg skulle bare slå ham, og hver gang jeg kom tæt p blev jeg for ivrig og tabte mange chips...men det lykkedes...jeg håbede, at jeg ville få en trophy for det..


BORING!
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 23:48
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Steffen og Smed,

I er fanme gode til at spare på maden. Smile Jeg tror konen og jeg når op på 3-4000...

 
Det må være et spørgsmål at benytte de rigtige tilbudTongue
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 21:23
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Steffen og Smed,

I er fanme gode til at spare på maden. Smile Jeg tror konen og jeg når op på 3-4000...


Når man har været studerende i ligeså lang tid som jeg, så vænner man sig til et budget på 4000 kr./måned som skal disponeres så fornuftigt som muligt. Smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 21:15

Steffen og Smed,

I er fanme gode til at spare på maden. Smile Jeg tror konen og jeg når op på 3-4000...


BORING!
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 19:02
Oprindeligt skrevet af detlef detlef skrev:


Du kan både gemme og hurtig rejse hvis du vælger din bålplads fra inventarmenuen. Men synes dog at rejserne er en stor del af spillet, bruger selv kun quicktravel når jeg kun har kort tid at spille i.....
Tak for tippet med bålplads. Det vil jeg prøve.
 
Jeg synes ikke side missionerne er værd at spilde tid på, taget i betragtning hvor fed hoved historien (missionerne udvikler sig). Ikke at de er dårlige, jeg vil bare gerne frem i hoved historien hurtigst muligt. Har som regel ikke tid til mere end et par timers spil ind i mellem.
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Maj-2010 kl. 18:55
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

Jeg skulle også bare have bestilt fra shopto..thehut var bare en 50'er billigere og jeg regnede ikke med så meget ekstra ventetid..hvis det ikke kommer i morgen, så er det helt galt!
det ligger nok i tolden og hygger sig, de gange mine spil er blevet taget, har det forsinket det gevaldigt....Thumbs Down 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu