recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Spillekonsoller
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Red Dead Redemption
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketRed Dead Redemption

 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
Forfatter
Besked
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 11:15
Onlinedelen i GTA er rigtig underholdende,menjeg har også kun spillet et par timer online..simpelthen pga mange andre gode titler og for lidt tid..

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 11:17
Fik aldrig rigtig spillet multiplayer i gta 4.. Det fangede mig ikke rigtig..

Og lige til mit spg; får man spillet på fredag når man preorder?
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 11:58
Jeg fik lige en mail om at min ordre var afsendt. I varelinien står der; "Red Dead Redemption (with GAME Exclusive Deadly Assassin Outfit) [PlayStation 3]"

Hvad betyder det dér Deadly Assassin Outfit???
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 12:48

THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT: John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

Mærkeligt at de skriver at den er exclusive, man får den også i limited edition, og jeg har lige læst at man også kan få den i en sidemission...Så steffen, det ser ud til at man kan få de ekstra goder også i den almindelige udgave af spillet..

BORING!
Til top
Smed89 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Kbh
Status: Offline
Point: 422
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 12:50
Cool! Jeg vidste det ikke engang! Måske fedt nok at den var for dyr hos thehut Smile
- Pana PX80 - Scandyna Minipods - NAD C315BEE - PS3 Slim - AppleTV 2 + 3 - PSN: Lukewarmwinner
Til top
SteffenD89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4337
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 13:48
Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT: John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

Mærkeligt at de skriver at den er exclusive, man får den også i limited edition, og jeg har lige læst at man også kan få den i en sidemission...Så steffen, det ser ud til at man kan få de ekstra goder også i den almindelige udgave af spillet..
 
Sådan plejer det også at være, eller noget lignende. :)
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 15:18
Ventetiden føles endnu længere efter man læser et review som dette og ser video review:
 


Redigeret af amorbavian - 19-Maj-2010 kl. 15:19

BORING!
Til top
jan160674 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Juli-2008
Status: Offline
Point: 504
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 16:00
Jeg har bestilt hos gamestop, lim edition til 99,- + 2 spil. Byttede rainbow six vegas 2 + NFS-underground. Satme godt køb, der er også noget ekstra guf med.
- det "eksklusive" assain outfit
- the war horse
- golden guns weapon pack
- samt soundtrack
 
Det er nu bedømt som det 9. bedste spil nogensinde til PS3 hos gamerankings;
 
 
Det bliver stort!!


Redigeret af jan160674 - 19-Maj-2010 kl. 16:04
Til top
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 17:55
Oprindeligt skrevet af SteffenD89 SteffenD89 skrev:

Oprindeligt skrevet af amorbavian amorbavian skrev:

THE DEADLY ASSASSIN OUTFIT: John Marston's "Deadly Assassin" outfit causes your Dead Eye meter to regenerate at twice the speed. With more Dead Eye, you have more time to place each shot with total accuracy, making you the deadliest gunslinger in any fight.

Mærkeligt at de skriver at den er exclusive, man får den også i limited edition, og jeg har lige læst at man også kan få den i en sidemission...Så steffen, det ser ud til at man kan få de ekstra goder også i den almindelige udgave af spillet..
 
Sådan plejer det også at være, eller noget lignende. :)
Hvis man kigger på dette link: http://www.gamestop.com/gs/landing/rdrvote/, så ser det da ikke ud som om, at disse sidemissioner også låser op for The Deadly Assassin Outfit i den normale version?
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 20:00
Næ...men jeg er ligeglad..spillet skulle være pissenemt i forvejen,,

BORING!
Til top
ainG Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 19-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 148
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 22:16
Øv, det var da dårlige nyheder, men hvad havde man snart kunnet forvente. Sådan er det efterhånden med næsten alle spil. Men hvor har du hørt det henne? Jeg har også gået og overvejet, om man skulle vente med at indløse koderne, til man havde gennemført historien, men hvad er pointen så snart med at betale for Limited Edition-udgaven? Hmm.
Til top
amorbavian Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-April-2008
Sted: Sweden
Status: Offline
Point: 3010
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2010 kl. 22:29
Jeg synes da du skal bruge koderne med det samme. Det er IGN, som jeg linkede til tidligere, der skriver, at han næsten ikke døde under hele spillet..Men det kommer du til online - især hvis du møder mig og min seksløber MUAHAHAHAHA Wink

BORING!
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu