recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Blu-ray filmanmeldelser - nu også med 3D film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Blu-ray filmanmeldelser - nu også med 3D film

 Besvar Besvar Side  <1 9596979899>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 16:59
Et tip når I sætter ikoner, så går det hurtigere at copy/paste dem
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:03
Jeg prøvede at kopiere Hother ikoner fra den forrige film der var anmeldt. Her gik det helt galt....prøvede dog IKKE at trykke besvar , så kan det være at de ændre karakter.
MV
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:05
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg prøvede at kopiere Hother ikoner fra den forrige film der var anmeldt. Her gik det helt galt....prøvede dog IKKE at trykke besvar , så kan det være at de ændre karakter.
MV

Fra PC? Når jeg opdaterer bruger jeg altid copy/paste. Selve opdatering af siden går 100 gange hurtigere med Firefox
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:11
Ja fra pc ...alle de "smiley" jeg trykker på bliver vist som rene tegn , det er møg irreterende...teksten står også anderledes i selve boxen jeg skriver i , når jeg så trykker besvar står det "rigtigt" , og mere tydeligt...Det er som om det er et andet tegnsæt når jeg skriver i boxen
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:18
Jeg kan heller ikke kopiere billeder mere , bare ved at højre klikke på et billede , kopier , og sæt ind. Derfor skriver jeg sjældent i tråden "hvad kom der i din postkasse "...nå må nok oprette en separat tråd , og ikke ødelægge denne om mine problemer....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja fra pc ...alle de "smiley" jeg trykker på bliver vist som rene tegn , det er møg irreterende...teksten står også anderledes i selve boxen jeg skriver i , når jeg så trykker besvar står det "rigtigt" , og mere tydeligt...Det er som om det er et andet tegnsæt når jeg skriver i boxen
MVH

Hvilken browser?
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:25
Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Jeg kan heller ikke kopiere billeder mere , bare ved at højre klikke på et billede , kopier , og sæt ind. Derfor skriver jeg sjældent i tråden "hvad kom der i din postkasse "...nå må nok oprette en separat tråd , og ikke ødelægge denne om mine problemer....
MVH

Det er som regel fordi der er sat begrænsning på fra hjemmesiden
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 17:29
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af hopgreve hopgreve skrev:

Ja fra pc ...alle de "smiley" jeg trykker på bliver vist som rene tegn , det er møg irreterende...teksten står også anderledes i selve boxen jeg skriver i , når jeg så trykker besvar står det "rigtigt" , og mere tydeligt...Det er som om det er et andet tegnsæt når jeg skriver i boxen
MVH

Hvilken browser?

Kører Windows 7 , explorer
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bschmidt Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Sted: Virtual-utopia
Status: Offline
Point: 3291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bschmidt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 18:11
Du er ikke kommet til at fjerne fluebenet i WYSIWYG under din profil?
 
Mvh BS
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Status: Offline
Point: 6276
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-December-2013 kl. 19:58
Oprindeligt skrevet af Bschmidt Bschmidt skrev:



Du er ikke kommet til at fjerne fluebenet i WYSIWYG under din profil?
 
Mvh BS

pas..er det her på siden , eller hvor?
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Januar-2014 kl. 21:12
Opdateret Smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2014 kl. 21:22
Disneys "Flyvemaskiner" Ying YangYing YangYing YangYing YangYing YangYing YangNukeNukeNukeNukeNukeNukeStarStarStarStarStarStar

Jeg har læst flere ting for - og i mod den nævnte film. Min oplevelse af filmen er nu, at billede og lyd er perfekt, og historien forventelig sød og naturligvis vinder helten fly - racet.

Ikke desto mindre er filmen for en flyentusiast glimrende lavet og man kan genkende de forskellige flymodeller fra de virkelige.

Tag filmen som den er, en sød animeret fortælling, hvor man nok ikke finder de store overraskelser - men filmen er en glimrende underholdningSmile


Redigeret af Hother - 12-Februar-2014 kl. 21:23
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 9596979899>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu