recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic g20 som larmer
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPanasonic g20 som larmer

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Bornholmeren Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 11-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 278
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 18:26
Oprindeligt skrevet af HenrikKH HenrikKH skrev:

Jeg har netop sat mit spritnye G20 42" til. Det siger ikke et kvæk...
 
Henrik
Bare for at være nysgerrig. Hvor har du købt dit TV henne.
PS;-ID "Bornholmeren", LG 55 C1, Yamaha RX-A4A, 2 stk. B&W FPM4, 2 stk. B&W M1 MKII, PV1D sub,
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 03-Marts-2008
Status: Offline
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 19:25
Oprindeligt skrevet af HenrikKH HenrikKH skrev:

Jeg har netop sat mit spritnye G20 42" til. Det siger ikke et kvæk...
 
Henrik
Du mener seriøst at selv om du sætter den på mute kan du ikke høre en svag strømlyd/buzz?? det tror jeg ganske enkelt ikke på.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 19:42
Oprindeligt skrevet af HenrikKH HenrikKH skrev:

Jeg har netop sat mit spritnye G20 42" til. Det siger ikke et kvæk...
 
Henrik
Det skal det også kun hvis det er en frø...........LOL
Til top
HenrikKH Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 77
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2010 kl. 22:57
I kan sige hvad i vil, den hverken kvækker eller brummer Dead
http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=591378&cks=ASS&assoc=B2EE2DC9-79A9-4643-8E9B-BB3EEB25CF18
Bestilt mandag, kom tirsdag, fra Norge.
 
Henrik
Til top
Abemand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2010
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Juli-2010 kl. 20:58
Hej,

Jeg var lige et smut i Elgiganten i Tilst v. Århus. Jeg går og overvejer et 50" G20, så jeg tænkte at jeg lige ville tjekke på egen hørelse om de havde problemer med støj. De havde G20 i 50" og 42" i butikken. 

50"'eren havde hvad jeg vil betegne som almindelig plazma buzz. Måske en lille smule højere end andre plasma tv jeg har hørt, men jeg skulle stå helt tæt på tv'et før jeg kunne høre det. Absolut ikke noget der ville genere mig i det daglige. 

42"'eren var meget værre. Den havde en betydeligt højere og dybere summetone, der kunne høres et godt stykke fra tv'et. Det ville uden tvivl drive mig til vanvid. 

Det varierer altså ret meget fra tv til tv. Jeg tror dog, at jeg tager chancen og bestiller et og så må det bare ryge tilbage, hvis det er en nitte.


Så hvis man bor i Århus området og overvejer G20, så kan man da lige smutte forbi El-giganten og høre hvordan det ihvertfald ikke skal lyde.


Redigeret af Abemand - 17-Juli-2010 kl. 21:19
Til top
ole post Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 565
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 12:50
jeg må sige det er virkeligt godt klaret at kunne høre støj et godt stykke fra skærmen og så i en butik som elgiganten du må have virkelig gode ører.
hvis det er sandt så må skærmen være defekt.
 
Ole Hansen
Til top
Abemand Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 17-Juli-2010
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Juli-2010 kl. 14:02
Oprindeligt skrevet af ole post ole post skrev:

jeg må sige det er virkeligt godt klaret at kunne høre støj et godt stykke fra skærmen og så i en butik som elgiganten du må have virkelig gode ører.

Jeg tror såmænd ikke mine ører er noget specielt. Butikken var ikke proppet med mennesker da jeg var der, så der var pauser i butikslarmen hvor jeg bedre kunne tjekke støjen fra tv'et. Men potentielle G20 købere kan jo selv tage ind og tjekke det, hvis de er i nærheden af Århus.

Oprindeligt skrevet af ole post ole post skrev:

hvis det er sandt så må skærmen være defekt.

Min konklusion var jo lige netop at der var markant forskel på støjen fra de to tv, hvilket bekræfter de problemer som en del personer har med G20 serien. Så ja, skærmen må være defekt, men det er der åbenbart mange i denne serie der er.

De havde også en 42" hængende i Bilka i Tilst, hvor der godt nok var noget mere larm i butikken. Her kunne jeg til gengæld ikke høre noget som helst støj selvom jeg var helt tæt på.

Og det er altså ikke en smædekampagne mod G20. Jeg satser jo selv på at købe et.


Redigeret af Abemand - 18-Juli-2010 kl. 14:44
Til top
Lamarex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 14:16
Jeg købte et G20 i starten af juli og var rigtig rigtig glad for det. Så flyttede jeg om i stuen hvilket betød jeg gik fra fod til vægbeslag og nu er jeg meget trist over mit g20.
Efter det er kommet på vægbeslag oplever jeg utrolig meget støj fra det.
Det virker som om at beslaget trækker lidt i bagbeklædningen. Derefter begynder det hele nærmest at vibrere. Det bliver højere jo lysere ting der er på skærmen.

Jeg kan midlertidigt fjerne støjen ved at løsne 2 af skruerne i ophænget og presse et dvd cover ind i mellem beslag og tv.
Til top
E. Larsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-Januar-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1427
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-August-2010 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af Abemand Abemand skrev:


<span ="apple-style-span"="" style="line-height: normal; ">
Hej,
Jeg var lige et smut i Elgiganten i Tilst v. Århus. Jeg går og overvejer et 50" G20, så jeg tænkte at jeg lige ville tjekke på egen hørelse om de havde problemer med støj. De havde G20 i 50" og 42" i butikken. 
50"'eren havde hvad jeg vil betegne som almindelig plazma buzz. Måske en lille smule højere end andre plasma tv jeg har hørt, men jeg skulle stå helt tæt på tv'et før jeg kunne høre det. Absolut ikke noget der ville genere mig i det daglige. 42"'eren var meget værre. Den havde en betydeligt højere og dybere summetone, der kunne høres et godt stykke fra tv'et. Det ville uden tvivl drive mig til vanvid. </span>
<span ="apple-style-span"="" style="line-height: normal; ">Det varierer altså ret meget fra tv til tv. Jeg tror dog, at jeg tager chancen og bestiller et og så må det bare ryge tilbage, hvis det er en nitte.</span>
<span ="apple-style-span"="" style="line-height: normal; "></span>
<span ="apple-style-span"="" style="line-height: normal; "></span>
<span ="apple-style-span"="" style="line-height: normal; ">Så hvis man bor i Århus området og overvejer G20, så kan man da lige smutte forbi El-giganten og høre hvordan det ihvertfald ikke skal lyde.</span>



Gå i et aut. Panasonic Center i området.
Fortæl hvad skærmen koster i Elgitanten, få en pris.

Du får nu leveret og opsat din skærm, afprøvet.
Hvis den larmer ordner de dette
Enkelt...ikke sandt

Husk lige: Skærmen du så får en en dansk/skaninavisk modet
E.L.
Til top
Stay_Bamboocha Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 956
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-August-2010 kl. 22:55
Oprindeligt skrevet af Lamarex Lamarex skrev:

Jeg købte et G20 i starten af juli og var rigtig rigtig glad for det. Så flyttede jeg om i stuen hvilket betød jeg gik fra fod til vægbeslag og nu er jeg meget trist over mit g20.
Efter det er kommet på vægbeslag oplever jeg utrolig meget støj fra det.
Det virker som om at beslaget trækker lidt i bagbeklædningen. Derefter begynder det hele nærmest at vibrere. Det bliver højere jo lysere ting der er på skærmen.

Jeg kan midlertidigt fjerne støjen ved at løsne 2 af skruerne i ophænget og presse et dvd cover ind i mellem beslag og tv.
 
jeg har samme problem med at det støjer og jo mere lyst billedet er. men tør ikk lige løsne 2 skruer, regner med at tyndeloven så vil gøre en ende på mit G20.
men hvorfor skal man nu til at bøvle med det...!!! Angry
Til top
Lamarex Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 03-August-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 2
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-August-2010 kl. 10:38
Oprindeligt skrevet af Stay_Bamboocha Stay_Bamboocha skrev:

 
jeg har samme problem med at det støjer og jo mere lyst billedet er. men tør ikk lige løsne 2 skruer, regner med at tyndeloven så vil gøre en ende på mit G20.
men hvorfor skal man nu til at bøvle med det...!!! Angry

Ja det er virkelig belastende. Mit er købt ved Bilka online og de er ved at finde ud af hvad de skal gøre ved det. Det er en midlertidig løsning, men det kan ikke passe at man ikke kan spænde det ordentligt fat!

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu