recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer successhistorie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer successhistorie

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Slettet_120331 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 08:27
Oprindeligt skrevet af mander26 mander26 skrev:

Kan nogen svare på om WIN-TV CI kortet også vil fungere med et WinTV-NOVA-TD-500-HD. Eller er det bare teoretisk muligt?

Jeg valgte denne TV tuner fordi den kan optage 2 kanaler og understøtter MPEG4

MPEG4 bliver klaret af softwaren så alle dvb-t tunere kan som udgangspunkt også mpeg4. Jeg vil ikke love noget men vil da umiddelbart tro det vil virke

Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 08:28
Ifg. Hauppauge er alle WinTV-NOVA produkter understøttet af WinTV-CI. 

Compatible WinTV Products:

  • All WinTV-HVR products
  • All WinTV-NOVA products (including WinTV-Ministick & WinTV-Aero)
Til top
kharder Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kharder Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 08:55
WinTV-CI understøtter også HDhomerun på mac med Eyetv... :)

Kunne ikke lade være.. Er blevet mobbet som mac bruger hele morgnen.
Til top
rasmuzzen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasmuzzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 10:45
Men det hele ændrer sig vel næste år, så er det nye tunere hvis du vil i HD, de kan vel ikke DVB-T2.
Sendt fra min Commodore64,SONY 55W805BBN + 40D4550 + Hauppauge HVR4000 DVB-S2+T, Hauppauge NOVA-HD-DVB-S2 + en sørens masse diskplads.
Til top
avh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Juli-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2891
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér avh Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 11:10
Og der er pt. vist ikke en løsning med hensyn til Boxer anvendelse CI+CAM, som slæbes ind med DVB-T2.
Man godt få en tuner, der kan modtage DVB-T2 med det kan være ligegyldigt...
 
Så derfor, måske slut med BoxerTv på HTPC, hvis det skal være  HDTV....


Redigeret af avh - 19-September-2011 kl. 11:11
DVBviewer, Technotrend DVB-S2, Technotrend CT2-4500 DVB-T2, TeVii s470 DVB-S2, Anysee T2C DVB-T2
Til top
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mander26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-September-2011 kl. 11:36
Tak for svarene. DVB-T2 kommer først til boxer i April 2012. Så indtil da håber jeg alt fungerer fint. Så må jeg til den tid formentligt leve med SD i en periode indtil der er en løsning som understøtter DVB-T2. Så der kigger jeg sikkert ind på forummet igen :-)
Til top
RMortensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-November-2009
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RMortensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 14:36
Lige input fra én som har forsøgt både med og uden TV Source og med en del forskellige tunere inkl. flere forskellige Hauppauge tunere + Hauppauge Win-TV-CI, Terratec H7, Technotrend TT-Connect TT-Budget T-1500 + CI modul, m.fl.... Smile

- Generelt gælder det at flere af disse ikke behøver TV Source, men har drivere m.m. der virker direkte i WMC7
- Mht Hauppauge, så virker deres Win-TV-CI løsning kun med single tunere fra Hauppauge. Hvis man bruger et dual tuner kort, så "tilknyttes" den første tuner der tunes ind til en betalingskanal.



Still learning ...
Til top
RMortensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-November-2009
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RMortensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 14:39
Glemte lige: Jeg har i dag et setup med fire tunere, hvoraf de to kører boxer. Jeg fik aldrig et sådant multi tuner setup til og kører stabilt uden TV source. Dvs. at der simpelthen manglede en optagelse af betalingskanalerne engang i mellem. Heller ikke med TV Source kører det 100% stabilt - men bedre.
Still learning ...
Til top
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mander26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 14:41
Oprindeligt skrevet af RMortensen RMortensen skrev:

Glemte lige: Jeg har i dag et setup med fire tunere, hvoraf de to kører boxer. Jeg fik aldrig et sådant multi tuner setup til og kører stabilt uden TV source. Dvs. at der simpelthen manglede en optagelse af betalingskanalerne engang i mellem. Heller ikke med TV Source kører det 100% stabilt - men bedre.

Så længe man kun planlægger at have en betalingskanal TV2(via TV2 kort til 19,-/md. fra bokser) burde det vel ikke være noget problem.
Til top
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mander26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 14:43
Oprindeligt skrevet af RMortensen RMortensen skrev:

Lige input fra én som har forsøgt både med og uden TV Source og med en del forskellige tunere inkl. flere forskellige Hauppauge tunere + Hauppauge Win-TV-CI, Terratec H7, Technotrend TT-Connect TT-Budget T-1500 + CI modul, m.fl.... Smile

- Generelt gælder det at flere af disse ikke behøver TV Source, men har drivere m.m. der virker direkte i WMC7
- Mht Hauppauge, så virker deres Win-TV-CI løsning kun med single tunere fra Hauppauge. Hvis man bruger et dual tuner kort, så "tilknyttes" den første tuner der tunes ind til en betalingskanal.




Beklager. Det var det forkerte citat før. Det var det her jeg citerede med kommentaren:

Så længe man kun planlægger at have en betalingskanal TV2(via TV2 kort til 19,-/md. fra bokser) burde det vel ikke være noget problem.
Til top
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mander26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 14:45
Oprindeligt skrevet af RMortensen RMortensen skrev:

Glemte lige: Jeg har i dag et setup med fire tunere, hvoraf de to kører boxer. Jeg fik aldrig et sådant multi tuner setup til og kører stabilt uden TV source. Dvs. at der simpelthen manglede en optagelse af betalingskanalerne engang i mellem. Heller ikke med TV Source kører det 100% stabilt - men bedre.

Hvad er dit setup i øvrigt i dag og er du helt tilfreds med det?
Til top
RMortensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-November-2009
Status: Offline
Point: 132
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RMortensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2011 kl. 14:46
Oprindeligt skrevet af mander26 mander26 skrev:


Så længe man kun planlægger at have en betalingskanal TV2(via TV2 kort til 19,-/md. fra bokser) burde det vel ikke være noget problem.


Du skal sikre dig at WMC7 altid bruge den ene og samme tuner til TV2. Hvad for en tuner der skal bruges for en given kanal kan man sætte op i per tuner i WMC7. Sørg for og vælge den der er anden prioritet hvis du har to tuner så WMC7 altid først bruger den anden tuner.
Still learning ...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu