recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Boxer successhistorie
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Boxer successhistorie

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
MLS Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 09-Maj-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MLS Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af sirvival3 sirvival3 skrev:



Har du installeret MCE-pluginnet (SetupMCECIPlugin.exe)?
 
Efter det som fungerede det fint hos mig. Jeg havde dog problemer med at jeg kørte win7 64bit og da pluginnet kun kan køre på win7 32bit, så måtte jeg nedgradere!


Kan det også køre med DVBT2 og CI+ ?

/ML
Til top
sirvival3 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Oktober-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sirvival3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 20:37
Nej det fungerer ikke med CI+! Pt. findes der vist ikke nogen CAM-læser til pc der kan klare CI+.
Jeg har dog for længe siden forladt Boxer og overgået til tv(WAOO/DVB-C) via min fibernet-udbyder.
Til top
mander26 Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-Maj-2008
Status: Offline
Point: 21
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mander26 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 20:41
Samme beslutning herfra. Gik væk fra Boxer pga. for mange problemer med signalet. TDC TV er en ren velsignelse.
Til top
MCenterFreak Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5446
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MCenterFreak Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2013 kl. 23:54
Ja og derfor burde man nok ændre overskriften fra Boxer Succes Historie til Boxer Fiasko Historie
Udover at Boxers kanaler er elendige, både hvad angår teknisk kvalitet, og indhold, så er deres tekniske begrænsninger for Media Center brugere helt ude i hampen. Det kan da ikke være rigtigt at Media Centre brugere ikke kan se HD kanaler!!!
P.S. Jeg ved godt at der er enkelte gode kanaler, men jeg synes at de generelt har nogle dårlige kanaler
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu