recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Bærbare medie afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - mini-review - Eken M001 - Android tablet 7"
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketmini-review - Eken M001 - Android tablet 7"

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
hbjensen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-Februar-2004
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 248
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 17:27
Til top
Skalle06 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1116
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 18:39
Hold da op, hvor den kører langsomt og hakkende. Hvis man skal bruge den til mere end en fotoramme, så ligner det penge ud af vinduet. Hvis man absolut ikke er til Apple iPad, ville jeg vente på de Android tablets, der højst sandsynligt kommer strømmende snart.

Super glad for min iPad, der har overtaget 80% af min "notebook tid".
Go outside, the graphics are amazing!
Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 21:51

Ser ellers super sjov og spændende ud - jeg skal helt sikkert have mig en Adroid tablet

Men jeg tror nok også jeg vil vente på næste model med lidt mere saft i og android 2.1 og så betale lidt mere. Tabletten skulle nødig være langsommere end min HTC desire, så vil den bare irritere mig.
 
Men den ser sjov ud Pendec og prisen er da iorden, glæder mig til at læse mere om dine erfaringer med den når du får den :)
 
Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 21:54
Enig med spawn - jeg ser frem til en AMOLED skærm, 512 Mb ram, en hurtigere CPU og et andet kabinet (jeg synes den er lidt en øjenbæ..)
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 23:52
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Men jeg tror nok også jeg vil vente på næste model med lidt mere saft i og android 2.1 og så betale lidt mere. Tabletten skulle nødig være langsommere end min HTC desire, så vil den bare irritere mig.
 
smart er jo hvis den kan overclockes som andre telefoner med android i øjeblikket kan.
f.eks kan milestone køre 1.3Ghz, men er kun sat til 500Mhz.  (næsten mere en Nexus one)
og andre htc mobiler kan også ligende, så når denne ligger i htc diamond katagorien altså omkring 500+ mhz, så er det jo ikke mere end hvad android kører på de telefoner, bare 850x480 opløsning og lidt til. men surt er dog at batteri ikke er bedre..
 
men oprindelig har jeg set at denne kom med WinCe 6.0, så er må være en måde at opgradere den på ligesom med andre flash enabled telefoner, som alle androids er. Så legetøj er det jo primært, fotoramme har jeg ikke brug for.
 
ps: som jeg læser det på ebay, har den 3D processor, som f.eks HTC Magic,Hero ikke har, så den bør være bedre end dem når vi taler film afspilning.
 
 


Redigeret af pendec - 09-Maj-2010 kl. 23:53
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Maj-2010 kl. 23:56
Oprindeligt skrevet af Briam Briam skrev:


Men jeg ville da gerne give 500kr mere for android 2.1, market fra standard og måske bare 4-5 timers batteritid. Bare 256mb ram ville da også være lækkert.
problemet med de nye android lanceringer, er jo at de ikke kommer til at koste 500+ mere, men derimod 2000kr+ eller mere. Så måske 850 op imod 3500,- der er altså en hvis forskel, og skal man som sagt bare se "opskrifter" så er den sikkert fin nok til den pris.
og man kan jo vælge at betale $170 og få den i sort, hvis udseende ikke lige passer en.
 
Til top
jonaskp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Juli-2006
Sted: Brønshøj
Status: Offline
Point: 2272
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Maj-2010 kl. 00:33
Spændende at der er kommet gang i tablet markedet. Dog må jeg være enig med Skalle06, den der virker umiddelbart til at være lige en tand for skrabet til at fungere ordentligt.
Man fristes til at omformulere et af Ottos gamle ordsprog: "Hvor billig skal en dårlig tablet være, før den er et godt køb?"

Dog spændt på at se om du kan få noget godt ud af den, selvom de 2 timers batteritid efter min mening umiddelbart er en dealbreaker uanset om man så kan få den til at afspille HD video og lave morgenmad på sengen.
Til top
noob30 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 06-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 350
Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Maj-2010 kl. 22:44
Den kan købes fra Englang til 107£ hvis man kigger de rigtige steder..
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Maj-2010 kl. 13:35
Oprindeligt skrevet af noob30 noob30 skrev:

Den kan købes fra Englang til 107£ hvis man kigger de rigtige steder..

tror de fleste vil være uenige i at der hvor de koster 600kr mere end hvad du skal betale for dem på ebay er de rigtige steder!
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Maj-2010 kl. 23:29
imens jeg venter på min android tablet, så er der allerede en custom firmware ude, baseret på den nye firmware update som er kommet, og der er gode meldinger som siger den er blevet meget bedre med den opgradering.
 
Den som lavede custom firmware, mener også et Android 2.1 kan sættes på, dog med en begrænsning i hastighed, da den så nok ikke har 3d hardware drivers bygget til den, eller måske alligevel slet ikke har 3d hardware indbygget som først forventet.
 
men der er sker altså allerede lidt på den her, mens vi venter på de rigtige 10" android tablets..
 
Til top
Slettet_120331 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 10-Maj-2009
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1123
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 07:10
Hva så har du modtaget den?

kom lige lige i tanke om tråden da jeg så den her:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.39448
Til top
bruger udmeldt 5 Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 15-April-2006
Sted: lolland
Status: Offline
Point: 3584
Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2010 kl. 09:05
det er ikke modtaget endnu, regner med cirka 1 uge mere, før jeg kikker i postkassen eller ser efter en toldvæsen henvisning.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu