recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Det er ren euphonia.. Næsten:)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDet er ren euphonia.. Næsten:)

 Besvar Besvar Side  <123>
Forfatter
Besked
MF1971 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 512
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 15:41
Ejer af Dali Helicon serien og villle GRÆDE i årevis, hvis nogen puttede hvid folie om dem Cry

Både Helicon og Euphonia serien er da nogen af de smukkeste højtalere, der findes...Big smile

Mvh
Michael/MF1971
Mvh

Michael/MF1971

Pioneer PDP-LX5090H | Pioneer BDP-LX91 | Pioneer SC-LX90 | Denon DCD-2010AE | Dali Helicon 800 MK2 | Dali Helicon C200 MK2 | Dali Helicon W200 | B&W ASW855
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Prøv at forklar kvinden i huset det med folien:)
Forklaring unødvendig! Sæt din vilje igennem - mand!TongueLOL
 
Med mit anlæg har jeg vist fået min vilje rigeligt.. :)
 
Hvis hun vil have det hvidt skal jeg nok bare bukke og fantaserer om hvad der gemmer sig under folien;)
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 18:17
Oprindeligt skrevet af ghost-the-man ghost-the-man skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Prøv at forklar kvinden i huset det med folien:)
Det med folien,lad konen læse med hvad vi andre siger,men nu skal jeg hjælper dig lidt hvis du ikke selv tørWink,han ønsker ikke at betrække sine højtalere med hvidt folie.LOLLOL
Tak for tilbuddet,hvad landsdel bor du i? Jamen,jeg overvejer,men har ikke brugt så meget tid på hvad jeg vil ha,for jeg lider af den sygdom,at når jeg først har sat mig noget for,så skal jeg ha detWink,og der skal jo også penge til,men hvis jeg skal ha noget,så kunne jeg godt forestille mig noget med OLED.
Jeg bor i København.
 
Uden for meget kendskab er den eneste fordel ved OLED vel pæretiden?
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 18:19
Oprindeligt skrevet af DK_Titan DK_Titan skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:



Ville gerne have Hvidt folie på
det hele. Træ farven passer slet ikke ind:S


Som ejer af en Euphonia center og sub i Alpi forstår jeg slet ikke denne bemærkning. Hvidt folie - gyyys det var dog en grim og billig tanke.

Jeg leder selv efter et sæt MS5 i Alpi, og begynder at Cry hvis du får fat i sådan et sæt og ødelægger dem med hvid folie. CryCry.

NB: Gensalgsværdien følger sandsynligvis aktiekurser under en finanskrise.
 
Jeg har gjort et stort nummer ud af at undersøge om lakken under bliver ødelægt.. Skulle det ikke gøre. Tværtimod skulle det være som på taxaer, og holde lakken.
 
Så gensalg er jo en fordel hvis de står som nye? - Men fedt du har subben.. Bliver købet efter fronterne.. Den er fanme lækker.. Overvejer DB1 istedet for når tiden kommer.. Må hører begge to:)
 
Der er slet ingen til salg.. Har set et enkelt sæt.. Alt for dyrt og ikke i Alpi.. Ku godt finde på og købe dem for nye.. Vil nok ha dem i flere år, og så er det vel okay at købe..
Til top
ghost-the-man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Oktober-2007
Sted: DK (nordøstfyn)
Status: Offline
Point: 1647
Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2010 kl. 18:40
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Jeg bor i København.
 
Uden for meget kendskab er den eneste fordel ved OLED vel pæretiden?
København er for langt væk,bor på Fyn,Ja,det er en af grunden til jeg vil vælge OLED og billedet skulle ikke ændre sig,til den dårlige side med tiden,ved ikke om der er andre fordele ved OLED,som sagt har jeg ikke sat mig så meget ind i tingene.
Til top
Firebird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 14-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2195
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:01
FEDT setup! Thumbs Up Det ville godt nok være synd med folie på højtalerne.
Venlig hilsen Firebird {;-)

Lytter til en del til 3 Doors Down, AC/DC, Billy Idol, Bruce Springsteen, Daughtry, Dire Straits, Evanescence, ZZ Top, og Within Temptation.

JVC X3
?
?
?
?
Til top
TommyBoy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Maj-2010
Sted: Denmark Balleru
Status: Offline
Point: 722
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 14:32
du skal da have billeder på bagvæggen med akustik dæmper under, ik ?
 
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Maj-2010 kl. 20:11
Oprindeligt skrevet af TommyBoy TommyBoy skrev:

du skal da have billeder på bagvæggen med akustik dæmper under, ik ?
 
 
Jeg skal ihvertfald have et billede på bagvæggen, fordi det pynter.. Men er der noget specielt man skal gå efter? - Aner intet om akustik!
 
Har tænkt meget på at få lagt tæppe i hele lejligheden.. Var ude at se på noget forleden.. Det ved jeg giver et løft!
 
Hørte John Mayer forleden med albummet Continuum.. Hold kæft det lyder fantastisk i forhold til på de gamle B&W 804:)
 
Hvis der er nogle der er friske på en film aften på fulde drøn er jeg i øvrigt frisk.. Altid sjovt at dele sin hobby med ligesindede:)
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 16:15
Shitakisvamp - hehe sku ha stået shit men min iPhone foreslår shitakisvampe i stedet

Men der er sket meget siden de billeder.. Opdatere lige senere:)
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 21:51
Så er der lidt nye billede:)
 
Hele skidtet er flyttet fra Amager til Frederiksberg.. Stuen er desvære ikke blevet større af den grund!
 
 
 
Først de nye fronter Dali MS5.. Blev lidt overasket over størrelse.. De er MEGET dybere end man lige forventer:)
 
 
 
Som nogle kan se er der kommet Dali Euphonia MS5 som fronter.. Så kan man gætte sig til hvor Dali Euphonia RS3 er smuttet hen;)
 
Subben er også kommet da MS5 kun går til ca. 30 hz. Det er B&W 855 som i mine øjne er den bedste sub på markedet hvis den også skal placeres fornuftigt.
 
Resten af kæden for tiden hedder: Onkyo PR-886 og nad M25. Projektoren er en JVC HD-1. Projektoren er min lille baby.. Ingen regnbuer og pixel linjer i min stue.. Kun ægte kontrast uden alt muligt dynamisk pjat og pjank:)
 
 
 
 
Til top
Muffeh Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-December-2009
Sted: Gilleleje
Status: Offline
Point: 1040
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 22:00
Er det bare mig, eller trykker den center ikke lidt meget ned på skabet? :D ser da sådan ud på det sidste billede der fra den nye lejlighed? :D - plus, hvad er det egentlig for et skab? 
LG 55LB561V (TV) | Onkyo TX-NR626 | DALI Blue 8008, C1000LE, DALI Zensor 1 & DALI Concept SUB | Sonos ZP90 | Synology DS211J & DS411J | WDTV Live 3.Gen. | PlayStation 4
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Marts-2011 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Muffeh Muffeh skrev:

Er det bare mig, eller trykker den center ikke lidt meget ned på skabet? :D ser da sådan ud på det sidste billede der fra den nye lejlighed? :D - plus, hvad er det egentlig for et skab? 
 
Begge billeder er fra den nye lejlighed.. Der er bare presset en sub ind i rækken på det ene billede:)
 
Skabet er fra Jysk - Det er ret dybt og kan have både M25 og Onkyo 886 uden at det bliver for klemt.
Kan lige tage et billede med åbne låger.
 
Men jeg satte føder i siderne på skabet da jeg samlede det uden at tænke over presset på midten.. Så det ser lidt mærkeligt ud:) - Skal have et nye og lavere skab så gider ikke ændre det:)
 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu