recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp

 Besvar Besvar Side  <1234 14>
Forfatter
Besked
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2010 kl. 20:48
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Tak for denne påmindelse! 
Har du nogle links som uddyber dette problem yderligere?


http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67357&PN=1&TPN=1 og http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=12437&postdays=0&postorder=asc&start=0
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juni-2010 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Tak for denne påmindelse! 
Har du nogle links som uddyber dette problem yderligere?


http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=67357&PN=1&TPN=1 og http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=12437&postdays=0&postorder=asc&start=0

Nu skal jeg da helt klart lige tjekke det inden jeg svinger med dankortet! 
Men det er skræmmende at sådan et stort firma som Samsung kan lade sådan noget ske?! Confused
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 11:27
Update:

Jeg er kommet frem til et Panasonic TX-50PVT20 som skærm,
og regner stærkt med at have den senere i dag. 

VM ER I HUS NU!!! Tongue
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
strandvasker Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 30-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2385
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér strandvasker Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Juni-2010 kl. 14:05
Damn det ligner et nice tv!

Jeg skiftede skiftede til Panasonic da jeg kom af med mit Samsung for et par år siden og det har jeg ikke et øjeblik fortrudt.

En fed ting er at du kan lave en "permanent" favoritliste hvor kanalerne ligger i den rækkefølge du ønsker, det kan man også på en del andre fjernsyn, men det jeg indtil videre kun har set på Pana'en er, at den lader din favoritliste være urørt selv om du skanner for nye kanaler..

Indimellem fortæller mit tv mig at der er kommet nye kanaler og spørger om jeg har lyst til at lave en skanning. Det er vist et eller andet med når Yousee flytter rundt på kanalerne eller tilføjer et eller andet. Normalt medfører sådan et kanalsøgning at tv'et "genfinder" alle kanalerne og du så efterfølgende skal bruge tid på at flytte kanalerne rundt på de kanalnumre du foretrækker. Det gør Pana'en for så vidt også, men når den er done med at søge fortæller jeg den at jeg ønsker at bruge Favorit1 som min kanalliste og så ligger alle kanalerne der hvor jeg er vant til.. DET er smart..
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2010 kl. 12:41
Update: 

Så fik jeg købt: 
- TX-P50VT20
- FIFA 10
- PS3 Joystick 
- Avatar (BD) 

Nej hvor står det bare flot, nu glæder jeg mig bare til at købe en AV-receiver. 
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2010 kl. 12:46
 LOL
Oprindeligt skrevet af strandvasker strandvasker skrev:

Damn det ligner et nice tv!

Jeg skiftede skiftede til Panasonic da jeg kom af med mit Samsung for et par år siden og det har jeg ikke et øjeblik fortrudt.

En fed ting er at du kan lave en "permanent" favoritliste hvor kanalerne ligger i den rækkefølge du ønsker, det kan man også på en del andre fjernsyn, men det jeg indtil videre kun har set på Pana'en er, at den lader din favoritliste være urørt selv om du skanner for nye kanaler..

Indimellem fortæller mit tv mig at der er kommet nye kanaler og spørger om jeg har lyst til at lave en skanning. Det er vist et eller andet med når Yousee flytter rundt på kanalerne eller tilføjer et eller andet. Normalt medfører sådan et kanalsøgning at tv'et "genfinder" alle kanalerne og du så efterfølgende skal bruge tid på at flytte kanalerne rundt på de kanalnumre du foretrækker. Det gør Pana'en for så vidt også, men når den er done med at søge fortæller jeg den at jeg ønsker at bruge Favorit1 som min kanalliste og så ligger alle kanalerne der hvor jeg er vant til.. DET er smart..

Ja det er, nyder det fuldt ud! 
Jeg har også allerede lavet et par lister, det funger sgu godt. Tongue
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juni-2010 kl. 21:17
Godt at se du er tilfreds med valget ;)
Det bliver uden tvivl lækkert når du også får en god receiver hjem :)

Nicklas
Expert Ballerup
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juni-2010 kl. 14:44
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Godt at se du er tilfreds med valget ;)
Det bliver uden tvivl lækkert når du også får en god receiver hjem :)

Nicklas
Expert Ballerup

Kan blot tilføje at jeg bestemt ikke har fortrudt. 
DR HD giver mig et lille smil på læberne, Men Avatar får mig sgu til at savle ....  i looove it (Ole Henriksen parodi) LOLTongue
Alt i alt en dejlig skærm, som jeg ser frem til at nyde flere film på. 


Det bliver mit næste køb, venter blot på de nye receiver med HDMI 1.4


JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 16:06
UPDATE:

Her er en lille teaser... 



JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 16:16
Ganske nydeligt TVLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2010 kl. 16:55
I'm teased LOL
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Juli-2010 kl. 12:59
Så kom Onkyoen hjem igen, efter en lidt flov fejl 40... 
Nu skal det hele bare kables og gøres nydeligt igen Tongue
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu