recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp

 Besvar Besvar Side  <1 23456 14>
Forfatter
Besked
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 20:47
Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

bemærkede lige i en anden tråd at du også er i min alders gruppe, rart at se nogen med fælles interesse :D !
du var 19 år ikke?
iøvrigt flot setup, hvordan lyder sådan nogen M&K højtaler sammlinget med dali, B&W osv ? 

Jo jeg er 19år, og giver dig ret i at det er fedt med nogle jævnaldrene hifi-nørder Tongue 
Det er meget lidt jeg har sammenlignet mine nuværende højtaler med, og de eneste jeg reelt har haft en sammenlign med var B&W's M-1´er og DALI's Concept 6, som i mine ører var alt, alt - ALT for lyse i lyden
.

Til film er de nogle skønne højtaler, og til den pris - et super køb, synes jeg!
Til musik kan jeg godt mærke at de mangler lige lidt, da de er meget "ærlige". Men de klare de fint nok til mit behov pt. 
Jeg takker og bukker for de pæne ord Smile


Redigeret af .FTH' - 22-December-2010 kl. 20:54
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
rene49 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 871
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rene49 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 22:19
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

bemærkede lige i en anden tråd at du også er i min alders gruppe, rart at se nogen med fælles interesse :D !
du var 19 år ikke?
iøvrigt flot setup, hvordan lyder sådan nogen M&K højtaler sammlinget med dali, B&W osv ? 

Jo jeg er 19år, og giver dig ret i at det er fedt med nogle jævnaldrene hifi-nørder Tongue 
Det er meget lidt jeg har sammenlignet mine nuværende højtaler med, og de eneste jeg reelt har haft en sammenlign med var B&W's M-1´er og DALI's Concept 6, som i mine ører var alt, alt - ALT for lyse i lyden
.

Til film er de nogle skønne højtaler, og til den pris - et super køb, synes jeg!
Til musik kan jeg godt mærke at de mangler lige lidt, da de er meget "ærlige". Men de klare de fint nok til mit behov pt. 
Jeg takker og bukker for de pæne ord Smile
Det jo lækkert ! (:
man hører også kun godt om M&K når man snakker film højtaler !
B&W m1 har jeg ikke hørt, men ja DAli concept er en skod serie i mine øre. virkelig dårlig diskant de har !
Men du går vel også mest op i film?
lige til sidst, hvor kommer du fra ? :)
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2010 kl. 00:14
Oprindeligt skrevet af rene49 rene49 skrev:

Det jo lækkert ! (:
man hører også kun godt om M&K når man snakker film højtaler !
B&W m1 har jeg ikke hørt, men ja DAli concept er en skod serie i mine øre. virkelig dårlig diskant de har !
Men du går vel også mest op i film?
lige til sidst, hvor kommer du fra ? :)

Bestemt, så godt så jeg stærkt overvejer at de næste højtaler bliver fra M&K. 
But who know - only time will tell LOL

Tja måde og, jeg sætter stor pris på at se en film så _korrekt_ muligt som mit setup nu tillader det.
Men jeg lægger skam også en del vægt på musik-delen.

Jeg er fra Kastrup, København. Smile



Redigeret af .FTH' - 23-December-2010 kl. 00:16
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Januar-2011 kl. 13:55
Update:

- Ny indkøbt Logitech Harmony One
- Ikea DVD-reol
- Fjernbetjente stikkontakter
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2011 kl. 21:33
Det ser sku godt ud duThumbs Up   Hvis ikke det var fordi jeg var på SU ville jeg sku også havde købt et VT20.. Men et C7705 er sku heller ikke så dårligtLOL
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2011 kl. 18:02
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Det ser sku godt ud duThumbs Up   Hvis ikke det var fordi jeg var på SU ville jeg sku også havde købt et VT20.. Men et C7705 er sku heller ikke så dårligtLOL

Tak for de pæne ord! 
Prismæssigt er forskellen så stor? 

Nu er jeg selv på lærlingeløn, og til tider kan det mærkes at det holder en lidt tilbage, hvad andgår HIFI køb Tongue
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
McNiklas Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2007
Sted: 4100 Ringsted
Status: Offline
Point: 1691
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér McNiklas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2011 kl. 20:19
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Det ser sku godt ud duThumbs Up   Hvis ikke det var fordi jeg var på SU ville jeg sku også havde købt et VT20.. Men et C7705 er sku heller ikke så dårligtLOL

Tak for de pæne ord! 
Prismæssigt er forskellen så stor? 

Nu er jeg selv på lærlingeløn, og til tider kan det mærkes at det holder en lidt tilbage, hvad andgår HIFI køb Tongue

Da jeg købte mit C7705 skulle jeg give 5000 mere for et VT20... Og jeg har det sådan med tv det ikke det jeg ville bruge de store penge på...
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 11:57
Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af McNiklas McNiklas skrev:

Det ser sku godt ud duThumbs Up   Hvis ikke det var fordi jeg var på SU ville jeg sku også havde købt et VT20.. Men et C7705 er sku heller ikke så dårligtLOL

Tak for de pæne ord! 
Prismæssigt er forskellen så stor? 

Nu er jeg selv på lærlingeløn, og til tider kan det mærkes at det holder en lidt tilbage, hvad andgår HIFI køb Tongue

Da jeg købte mit C7705 skulle jeg give 5000 mere for et VT20... Og jeg har det sådan med tv det ikke det jeg ville bruge de store penge på...

Oh ja okay. Det er trods alt en sjat penge man kan mærke!  
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 12:02
Update: 6/2 - 2011

- Denon DCD-1500AE
- Vogels EFF 8330
- Ikea DVD-reol (som er senere blevet skåret til, så denne passer lige præcis)


Redigeret af .FTH' - 06-Februar-2011 kl. 12:07
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 12:59
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Update: 6/2 - 2011

- Denon DCD-1500AE
- Vogels EFF 8330
- Ikea DVD-reol (som er senere blevet skåret til, så denne passer lige præcis)

Jeg synes ikke jeg kan se billeder af det nye? Wink
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 14:10
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Update: 6/2 - 2011

- Denon DCD-1500AE
- Vogels EFF 8330
- Ikea DVD-reol (som er senere blevet skåret til, så denne passer lige præcis)

Jeg synes ikke jeg kan se billeder af det nye? Wink

Nej det er gået lidt sløjt på det seneste, hvad angår det med at tage billeder af setup'et. 
Det skyldes at min søster har lånt kameraet, and only god knows when i will get it back Tongue
Men ligeså snart chancen kommer, så vil der blevet taget billeder. 
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Update: 6/2 - 2011

- Denon DCD-1500AE
- Vogels EFF 8330
- Ikea DVD-reol (som er senere blevet skåret til, så denne passer lige præcis)

Jeg synes ikke jeg kan se billeder af det nye? Wink

Nej det er gået lidt sløjt på det seneste, hvad angår det med at tage billeder af setup'et. 
Det skyldes at min søster har lånt kameraet, and only god knows when i will get it back Tongue
Men ligeså snart chancen kommer, så vil der blevet taget billeder. 

Haha, sådan kan det jo gå! Er det 18 du er? Det er sgu noget af at setup efterhånden!Tillykke med det!Clap
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu