recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp

 Besvar Besvar Side  <1 34567 14>
Forfatter
Besked
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 14:23
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Haha, sådan kan det jo gå! Er det 18 du er? Det er sgu noget af at setup efterhånden!Tillykke med det!Clap

Jeg bliver 20år her til sommer, tak for de positive ord! 
Nu tror jeg heller ikke der skal opgraderes forløblig... 
Næste gang bliver det muligvis noget med projekter og nogle andre højtaler LOL
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 14:30
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Haha, sådan kan det jo gå! Er det 18 du er? Det er sgu noget af at setup efterhånden!Tillykke med det!Clap

Jeg bliver 20år her til sommer, tak for de positive ord! 
Nu tror jeg heller ikke der skal opgraderes forløblig... 
Næste gang bliver det muligvis noget med projekter og nogle andre højtaler LOL

Cool. Jeg er også 19 år. Må hellere få smidt billeder af mit anlæg. Big smile

Jeg skal egentligt blot have set om jeg kan arbejde med akustikken i mit anlæg. For er egentligt godt tilfreds med udstyret. Tongue
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Cool. Jeg er også 19 år. Må hellere få smidt billeder af mit anlæg. Big smile

Jeg skal egentligt blot have set om jeg kan arbejde med akustikken i mit anlæg. For er egentligt godt tilfreds med udstyret. Tongue

Ja det burde du næsten, og så skal du da vist også opdatere din signatur? Wink
Det er fedt at se nogle flere jævnalderene her på siden. 
Jeg har det faktisk lidt på samme måde, nu må jeg så bare se hvor meget der er og forbedre. Smile
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 14:53
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Cool. Jeg er også 19 år. Må hellere få smidt billeder af mit anlæg. Big smile

Jeg skal egentligt blot have set om jeg kan arbejde med akustikken i mit anlæg. For er egentligt godt tilfreds med udstyret. Tongue

Ja det burde du næsten, og så skal du da vist også opdatere din signatur? Wink
Det er fedt at se nogle flere jævnalderene her på siden. 
Jeg har det faktisk lidt på samme måde, nu må jeg så bare se hvor meget der er og forbedre. Smile

Har lige taget lidt billeder. Så der kommer snart en tråd! Big smile

Men ja, rart der er andre "unge" som også interesserer sig for teknikken til musikken - så at sige. Tongue
De fleste af mine venner synes det er helt sindsygt at bruge så mange penge på anlæg, men hey. Der er sgu så mange andre som køber en bil, selvom de reelt set ikke har det store behov for det. 
Hver sin hobbyBig smile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 15:05
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Cool. Jeg er også 19 år. Må hellere få smidt billeder af mit anlæg. Big smile

Jeg skal egentligt blot have set om jeg kan arbejde med akustikken i mit anlæg. For er egentligt godt tilfreds med udstyret. Tongue

Ja det burde du næsten, og så skal du da vist også opdatere din signatur? Wink
Det er fedt at se nogle flere jævnalderene her på siden. 
Jeg har det faktisk lidt på samme måde, nu må jeg så bare se hvor meget der er og forbedre. Smile

Har lige taget lidt billeder. Så der kommer snart en tråd! Big smile

Men ja, rart der er andre "unge" som også interesserer sig for teknikken til musikken - så at sige. Tongue
De fleste af mine venner synes det er helt sindsygt at bruge så mange penge på anlæg, men hey. Der er sgu så mange andre som køber en bil, selvom de reelt set ikke har det store behov for det. 
Hver sin hobbyBig smile
Du er ikke alen om at andre synes at man er totalt sindsyg - altså bortset fra dem der kommer og lytter til god musik. Så er det lige pludselig noget med - at de ikke må ditten og datten for their mrs´sLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 15:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Cool. Jeg er også 19 år. Må hellere få smidt billeder af mit anlæg. Big smile

Jeg skal egentligt blot have set om jeg kan arbejde med akustikken i mit anlæg. For er egentligt godt tilfreds med udstyret. Tongue

Ja det burde du næsten, og så skal du da vist også opdatere din signatur? Wink
Det er fedt at se nogle flere jævnalderene her på siden. 
Jeg har det faktisk lidt på samme måde, nu må jeg så bare se hvor meget der er og forbedre. Smile

Har lige taget lidt billeder. Så der kommer snart en tråd! Big smile

Men ja, rart der er andre "unge" som også interesserer sig for teknikken til musikken - så at sige. Tongue
De fleste af mine venner synes det er helt sindsygt at bruge så mange penge på anlæg, men hey. Der er sgu så mange andre som køber en bil, selvom de reelt set ikke har det store behov for det. 
Hver sin hobbyBig smile
Du er ikke alen om at andre synes at man er totalt sindsyg - altså bortset fra dem der kommer og lytter til god musik. Så er det lige pludselig noget med - at de ikke må ditten og datten for their mrs´sLOL

Hehe. Ja sådan er det tit. Nu bor jeg selv i min egen lejlighed, er ikke flyttet sammen med kæresten. Men har sagt at hvis hun ikke vil have det i stuen, må vi vente det vi kan få et sted hvor jeg kan have mit eget rum til det. LOL
By the way, har fået oprettet min egen trådSmile
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Har lige taget lidt billeder. Så der kommer snart en tråd! Big smile

Men ja, rart der er andre "unge" som også interesserer sig for teknikken til musikken - så at sige. Tongue
De fleste af mine venner synes det er helt sindsygt at bruge så mange penge på anlæg, men hey. Der er sgu så mange andre som køber en bil, selvom de reelt set ikke har det store behov for det. 
Hver sin hobbyBig smile

Ja det kan jeg se, it's looking good! 
Haha ja det er sjovt, for de fleste af mine venner har det præcis på samme måde. Tongue
Sjovt nok, så er jeg virkelig ligeglad med kørerkortet, da jeg på ingen måde har brug for det, eller råd for den sags skyld! Næ du, jeg har min cykel, og den bruges flittigt! LOL
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 16:03
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Hehe. Ja sådan er det tit. Nu bor jeg selv i min egen lejlighed, er ikke flyttet sammen med kæresten. Men har sagt at hvis hun ikke vil have det i stuen, må vi vente det vi kan få et sted hvor jeg kan have mit eget rum til det. LOL
By the way, har fået oprettet min egen trådSmile

Stuen er da primært mands territorium, eller tager jeg fejl her? 
Så det er bare om at stramme bukserne, for fortælle damen hvordan landet ligger.  LOLTongue 
(Dette er selvfølgelig skrevet med en hvis ironi) Big smile
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
mkirkelund Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Januar-2008
Sted: 2635 Ishøj
Status: Offline
Point: 2353
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkirkelund Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 16:10
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Hehe. Ja sådan er det tit. Nu bor jeg selv i min egen lejlighed, er ikke flyttet sammen med kæresten. Men har sagt at hvis hun ikke vil have det i stuen, må vi vente det vi kan få et sted hvor jeg kan have mit eget rum til det. LOL
By the way, har fået oprettet min egen trådSmile

Stuen er da primært mands territorium, eller tager jeg fejl her? 
Så det er bare om at stramme bukserne, for fortælle damen hvordan landet ligger.  LOLTongue 
(Dette er selvfølgelig skrevet med en hvis ironi) Big smile

Haha. Det kunne jeg. Men hun har den holdning at enten så er det ikke i stuen, eller så flytter vi ikke sammen.Big smile
Så kompromiset må være mit eget rum.Tongue
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 16:32
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Haha. Det kunne jeg. Men hun har den holdning at enten så er det ikke i stuen, eller så flytter vi ikke sammen.Big smile
Så kompromiset må være mit eget rum.Tongue

Det er sgu hårde løjer med de damer! LOL
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 16:55
Bil har jeg også valgt fra - ihvertfald mens jeg studerer - hvilket min far synes lidt underligt (han er mekaniker)

Jeg hører nok også til blandt de unge herinde med mine 23 år.. 

Jeg har også et ok setup, og jeg havde da også de store planer om at få det hele til at se gdt ud, men nu har jeg kun 1½ år tilbage inden jeg bliver smidt ud fra min lejlighed.. så venter der forhåbentlig et job så jeg kan få noget større end mine 35 kvmBig smile. Så lige nu tænker jeg lidt "fuck it" da det alligevel ikke er så fedt at sætte det hele op for at tage det ned igen kort tid efter. Så mit kabelrod ligner Jeremy Clarksons fril..
Til top
Niels Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2003
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 76
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niels Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-Februar-2011 kl. 17:24
Hej FTH
 
Kom lige forbi.... Super lækkert set-up og meget elegant indramning af anlægget med loftet og den grå fave som baggrund.
Panasonic 50VT30 Panasonic BDT 300
Panasonic DMR E67
Teufel LT6 THX Select
Denon AVR-3311
Pioneer CD S602
Samsung 3126
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 34567 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu