recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp

 Besvar Besvar Side  <1 45678 14>
Forfatter
Besked
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ashdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 07:41
Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af mkirkelund mkirkelund skrev:

Hehe. Ja sådan er det tit. Nu bor jeg selv i min egen lejlighed, er ikke flyttet sammen med kæresten. Men har sagt at hvis hun ikke vil have det i stuen, må vi vente det vi kan få et sted hvor jeg kan have mit eget rum til det. LOL
By the way, har fået oprettet min egen trådSmile

Stuen er da primært mands territorium, eller tager jeg fejl her? 
Så det er bare om at stramme bukserne, for fortælle damen hvordan landet ligger.  LOLTongue 
(Dette er selvfølgelig skrevet med en hvis ironi) Big smile

Haha. Det kunne jeg. Men hun har den holdning at enten så er det ikke i stuen, eller så flytter vi ikke sammen.Big smile
Så kompromiset må være mit eget rum.Tongue
 
DAnm kvinder tror de kan bestemme alt. bare sig hun kan vælge sofaen, og ellers har intet at skulle have sagt med stuen, hun skal da ikke tro hun bare har veto ret over en mand anlæg, no way.
Til top
Wazix Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 22-Februar-2006
Status: Offline
Point: 70
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wazix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 07:48
Bare sig der er lukket for det varme vand ;D og det kom fra en 24 årige :P

Redigeret af Wazix - 07-Februar-2011 kl. 07:48
Tv: Samsung PS64D8005

Amp: Primare SPA22 HD AV

CD: Primare DVD26

Tuner: Primare T23

BD/DVD: Pioneer BDP-LX70A

Front: Canton 509DC

Center: Canton 505DC

Bag: Tangent EVO5

Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 14:36
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Bil har jeg også valgt fra - ihvertfald mens jeg studerer - hvilket min far synes lidt underligt (han er mekaniker)

Jeg hører nok også til blandt de unge herinde med mine 23 år.. 

Jeg har også et ok setup, og jeg havde da også de store planer om at få det hele til at se gdt ud, men nu har jeg kun 1½ år tilbage inden jeg bliver smidt ud fra min lejlighed.. så venter der forhåbentlig et job så jeg kan få noget større end mine 35 kvmBig smile. Så lige nu tænker jeg lidt "fuck it" da det alligevel ikke er så fedt at sætte det hele op for at tage det ned igen kort tid efter. Så mit kabelrod ligner Jeremy Clarksons fril..

Selvfølgelig skal jeg have en bil senere i livet, men der er trods alt lidt tid til al det der Familien_danmark_hus_og_have ræs! Tongue

Jeg kan skam godt følge dig i din lejligheds situation. Det bliver fedt at få sit ejet sted. 
BTW hvad studere du? Smile
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 14:39
Oprindeligt skrevet af Niels Niels skrev:

Hej FTH
 
Kom lige forbi.... Super lækkert set-up og meget elegant indramning af anlægget med loftet og den grå fave som baggrund.

Hej Niels

Mange tak for de pæne ord! 
Jeg har også lagt lidt tid i at få det bare nogenlunde pænt. Smile

PS.
Det skal så lige siges at billederne er efterhånden "gamle", eller der er ihvertfald sket en del siden de blev taget.
Forhåbelig for jeg taget nogle nye billeder snart. 


Redigeret af .FTH' - 07-Februar-2011 kl. 14:48
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 15:27
Hvorfor i alverden vil du have en vurdering af dit VT20 - tænker du på at købe mere nyt?Tongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvorfor i alverden vil du have en vurdering af dit VT20 - tænker du på at købe mere nyt?Tongue

Hæhæ, ja det kan man godt sige!
Jeg vil gerne prøve en projektor-løsning, også skal det være nu eller aldrig.  LOL
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 16:00
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvorfor i alverden vil du have en vurdering af dit VT20 - tænker du på at købe mere nyt?Tongue

Hæhæ, ja det kan man godt sige!
Jeg vil gerne prøve en projektor-løsning, også skal det være nu eller aldrig.  LOL
Okay - stort spring, held og lykke ThorTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 16:23
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hvorfor i alverden vil du have en vurdering af dit VT20 - tænker du på at købe mere nyt?Tongue

Hæhæ, ja det kan man godt sige!
Jeg vil gerne prøve en projektor-løsning, også skal det være nu eller aldrig.  LOL
Okay - stort spring, held og lykke ThorTongue

Jo tak John Smile
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Februar-2011 kl. 18:47
Oprindeligt skrevet af Wazix Wazix skrev:

Bare sig der er lukket for det varme vand ;D og det kom fra en 24 årige :P

Hehe, den plejer ellers kun at virke den anden vejTongue

Nej, man er nok nød til at lokke med at hvis  man får et rum til biograf, så må hun få et rum til sit walk-in closet!
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:21
Update: 8/2 - 2011

Efter lidt overvejelse blev min skærm solgt. Jeg ville gerne prøve kræfter med en projektor. Så inden længe skulle jeg gerne få købt mig følgende ting:
- JVC DLA-HD350
- QS 82" lærred
- M&K 950 centerhøjtaler
- Velodyne spl-800i
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:29
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Update: 8/2 - 2011

Efter lidt overvejelse blev min skærm solgt. Jeg ville gerne prøve kræfter med en projektor. Så inden længe skulle jeg gerne få købt mig følgende ting:
- JVC DLA-HD350
- QS 82" lærred
- M&K 950 centerhøjtaler
- Velodyne spl-800i
Jamen stort tillykke med salget. Sig mig, har du fået en Velodyne 800i - og er det en som jeg kenderBig smile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:35
Jeg synes du ligger hårdt ud med en HD350.. den gad jeg godt skifte til. Hvis bare man kunne sælge et Pio LX5090 til en ordentlig prisTongue
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 45678 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu