recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

FTH's Hjemmebio - Nu med XTZ sub amp

 Besvar Besvar Side  <1 56789 14>
Forfatter
Besked
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:46
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Velodyne spl-800i
Jamen stort tillykke med salget. Sig mig, har du fået en Velodyne 800i - og er det en som jeg kenderBig smile

Jo tak John, det er nu meget rart at have det overstået! 
Hæ Hæ, ja du kender den skam godt. LOL
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 21:53
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Velodyne spl-800i
Jamen stort tillykke med salget. Sig mig, har du fået en Velodyne 800i - og er det en som jeg kenderBig smile

Jo tak John, det er nu meget rart at have det overstået! 
Hæ Hæ, ja du kender den skam godt. LOL
Bare super. Glæder mig til at høre meget mere om dit projektTongue
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 22:24
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes du ligger hårdt ud med en HD350.. den gad jeg godt skifte til. Hvis bare man kunne sælge et Pio LX5090 til en ordentlig prisTongue

Jamen hvis man skal ud og have et, sådan bare nogenlunde projektor setup. 
Så kan man da ligeså godt gå efter en fornuftig, der kan holde nogle år. Smile

Godt nok så flytter du snart, men ellers så sælg den også køb en projektor, hvis du alligevel går med tanken om det. 
- få realiseret din drøm LOLTongue


Redigeret af .FTH' - 08-Februar-2011 kl. 22:24
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2011 kl. 22:49
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes du ligger hårdt ud med en HD350.. den gad jeg godt skifte til. Hvis bare man kunne sælge et Pio LX5090 til en ordentlig prisTongue

Jamen hvis man skal ud og have et, sådan bare nogenlunde projektor setup. 
Så kan man da ligeså godt gå efter en fornuftig, der kan holde nogle år. Smile

Godt nok så flytter du snart, men ellers så sælg den også køb en projektor, hvis du alligevel går med tanken om det. 
- få realiseret din drøm LOLTongue

Jamen jeg kunne købe mig fattig i ting til hjemmebio'en. Pt. er jeg i gang med at bygge en high-end dac som bygger på ESS Sabre DAC-chippen. Når den er bygget er planen at skifte mine højttalere ud til nogle hjemmebyg med MEGET lav waf (2 x 18" bas - en i hver side) og dernæst en projektor i høj rang (noget JVC). Så mangler der en processor.. 

Ja, som du nok kan se skal jeg sælge den ene bolle på det sorte marked før det bliver realiseretWink
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 09:23
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Jeg synes du ligger hårdt ud med en HD350.. den gad jeg godt skifte til. Hvis bare man kunne sælge et Pio LX5090 til en ordentlig prisTongue

Jamen hvis man skal ud og have et, sådan bare nogenlunde projektor setup. 
Så kan man da ligeså godt gå efter en fornuftig, der kan holde nogle år. Smile

Godt nok så flytter du snart, men ellers så sælg den også køb en projektor, hvis du alligevel går med tanken om det. 
- få realiseret din drøm LOLTongue

Jamen jeg kunne købe mig fattig i ting til hjemmebio'en. Pt. er jeg i gang med at bygge en high-end dac som bygger på ESS Sabre DAC-chippen. Når den er bygget er planen at skifte mine højttalere ud til nogle hjemmebyg med MEGET lav waf (2 x 18" bas - en i hver side) og dernæst en projektor i høj rang (noget JVC). Så mangler der en processor.. 

Ja, som du nok kan se skal jeg sælge den ene bolle på det sorte marked før det bliver realiseretWink
Respekt, det er fandme sejt at du selv bygger de ting. 
Men ja, jeg kan godt se at du hurtig ville blive en fattig mand, hvis du skulle lave alle de ting på samme tid. Tongue
2 x 18 tommer bas lyder godt nok voldsomt. Hvad er grunden til så store bas enheder? 
EDIT: udover at det er mega awesome! LOL

 






Redigeret af .FTH' - 09-Februar-2011 kl. 09:24
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
cnn3 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 20-Oktober-2004
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 3195
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér cnn3 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 09:33
Bor du ikke i en lejlighed? Sådan 2 18-tommer burde jo nok kunne spille hele boligblokken op, men håber da du tager hensyn til naboerne...
mvh Christian
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 12:19
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

 
Respekt, det er fandme sejt at du selv bygger de ting. 
Men ja, jeg kan godt se at du hurtig ville blive en fattig mand, hvis du skulle lave alle de ting på samme tid. Tongue
2 x 18 tommer bas lyder godt nok voldsomt. Hvad er grunden til så store bas enheder? 
EDIT: udover at det er mega awesome! LOL

Har man først hørt hvor uanstrengt bas der kommer ud af de større enheder, så forstår man det. Smile Man får en helt ny reference.

Jeg har dog tænkt på at skjule de 2 basenheder ved at bygge dem ind i en komode eller lign og derved bruge denne som kabinet.. Så kan man også have dem i lejligheden og beholde en ok WAF.


Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 17:51
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Velodyne spl-800i
Jamen stort tillykke med salget. Sig mig, har du fået en Velodyne 800i - og er det en som jeg kenderBig smile

Jo tak John, det er nu meget rart at have det overstået! 
Hæ Hæ, ja du kender den skam godt. LOL
Bare super. Glæder mig til at høre meget mere om dit projektTongue

Jamen John så skal du da bare følge med i tråden Wink
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
Nick_S Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 26-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 384
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nick_S Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 18:04
Det gik godt nok stærkt med at få solgt den skærm! Tongue

Når først du tager en beslutning, sker der godt nok ting og sager må jeg sige Wink
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 18:39
Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Har man først hørt hvor uanstrengt bas der kommer ud af de større enheder, så forstår man det. Smile Man får en helt ny reference.

Jeg har dog tænkt på at skjule de 2 basenheder ved at bygge dem ind i en komode eller lign og derved bruge denne som kabinet.. Så kan man også have dem i lejligheden og beholde en ok WAF.

Det lyder sgu fedt nok, nu må du så bare huske at tage billeder og documentation, så vi kan følge med her på Recordere.
Har du en idé om hvornår du går igang med det? Smile


Redigeret af .FTH' - 09-Februar-2011 kl. 18:40
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SLETTET_20120103 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2011 kl. 19:19
Oprindeligt skrevet af .FTH' .FTH' skrev:

Oprindeligt skrevet af Anima Anima skrev:

Har man først hørt hvor uanstrengt bas der kommer ud af de større enheder, så forstår man det. Smile Man får en helt ny reference.

Jeg har dog tænkt på at skjule de 2 basenheder ved at bygge dem ind i en komode eller lign og derved bruge denne som kabinet.. Så kan man også have dem i lejligheden og beholde en ok WAF.

Det lyder sgu fedt nok, nu må du så bare huske at tage billeder og documentation, så vi kan følge med her på Recordere.
Har du en idé om hvornår du går igang med det? Smile

Overhovedet ikke.. Det kunne være til sommer.. det kommer an på så meget. Det er også lidt svært at designe møbler til en lejlighed man ikke sidder i så længe. Vidste jeg at jeg ville blive boende i længere tid ville jeg helt sikkert få det gjort snart, men der er ikke megen plads til møbler i en 1-værelses med sofa, seng, skrivebord, sofabord, 2 store gulvhøjttalere og et Pioneer tv.. Jeg ville ønske jeg kunne sætte alt udstyret i en kælder, for så ville jeg nok bygge et tv-bord i stil med clic hvori der var 2 subwoofere. Det ville være perfekt, da det ville klart gå mere an end nogle højttalere som er 65 cm i breddenLOL 
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-Februar-2011 kl. 08:17
Oprindeligt skrevet af Nick_S Nick_S skrev:

Det gik godt nok stærkt med at få solgt den skærm! Tongue

Når først du tager en beslutning, sker der godt nok ting og sager må jeg sige Wink

Ja, det blev jeg selv lidt overrasket over, og igår fik jeg solgt gulvstanderen. 
Så nu er jeg klar til at gå videre. Smile

Hæ hæ - Handlekraftig ung mand! LOL
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 56789 14>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu