recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hjælp / forslag ved indkøb af 5.1 Højttaler setup
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketHjælp / forslag ved indkøb af 5.1 Højttaler setup

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 13:46
Der er også de her http://www.hifiklubben.dk/vm/fodboldprodukter/denon_-dali-lektor-6_hjemmebio.htm

Jeg har ikke selv hørt dem men de skulle være gode.

Nu ved jeg godt det er et "pakketilbud" men man kan jo godt købe det alene :D
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juni-2010 kl. 13:33
Med køb af nyt tv, ny forstærker og ny Bluray afspiller synes jeg også at mit setup fortjener indkøb af nye højttalere.
 
Jeg er på ingen måde Hifi freak, eller stereo/lyd-connoisseur og det afspejles nok i budgettet Smile
 
Rummet der skal "spilles op" er ca 20 kvm, og jeg selv vil være placeret "i midten" af hurlumhejet, ca. 1 meter fra baghøjttaleren, og omtrendt 3 meter fra fronterne.
 
Højttalerne skal spilles op af en Onkyo TX-SR 608.
 
Setuppet vil blive brugt meget film, og en begrænset mængde musik - og så en stor del konsol spil.
 
Og så lige budgettet - det er på mellem 15.000 og 18.000 - og jeg forventer først at købe engang i august, med mindre jeg falder over noget vildt som jeg bare må eje.
 
Det skal være muligt at få højttaleren i sort, eller i meget mørkt træ, og jeg vil gerne have at fronterne er gulvhøjttalere, med mulighed for at afvikle en smule bas, uden brug af sub'en.
 
Jeg har luret på disse
 
 
Men dem er det nok ikke muligt at høre i Danmark? Og jeg forstår muligvis ikke helt ideen med en sub i hver front...
 
Og så har jeg kik på
 
 
Dem kunne man nok komme til at høre...
 
Men ellers er jeg på bar bund - og har brug for inputs og hjælp Smile
 
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu