recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - "Ulven kommer" til Tour de France?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket"Ulven kommer" til Tour de France?

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Sir_Golf_Alot Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 20-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 251
Direkte link til dette indlæg Emne: "Ulven kommer" til Tour de France?
    Sendt: 19-Juli-2010 kl. 11:54
Hej.
 
indrømmet! - jeg følger Touren, i hvertfald når det går løs i bjergene, med forventning om drama og facinerende underholdning. Kommentatorende på Tv2 er med til at forstærke denne forventning, med oplæg til dagens etape, der ofte lyder: "I dag er det så dagen hvor det hele eksploderer, nu kan favoritterne ikke gemme sig længere, i dag kan Touren blive afgjordt"?
 
Og det virker sq, de har i hvertfald fanget mig foran skærmen!Tongue
 
Men ved nærmere eftertanke, baseret på de seneste års dækning af Touren, syntes jeg der er ved at vise sig et mønster, det "lugter lidt" af "Ulven kommer", for at sikre sig at seerne ikke smutter. Jeg føler tit at man i sit oplæg "hyper" dagens etape, og at man så oplever at der "ikke skete en skid"
 
Om det er rytterne i Touren der tager r.... på Tv2Wink, eller om man bevidst "hyper" af hensyn til seertal, kan jeg jo ikke vide, men det lugter sq lidt, og leder tanken hen på om der kunne være et mønster? - på det seneste er vejret på Tv2, jo også blevet anklaget for at "overdrive lidt", når der var lidt "uvejr" på vej.
 
Er Tv2 ved at gamble med sin troværdighed, for at sikre seertallene, eller er de bare uheldige og fejlbedømmer situationerne?
 
Det gamle eventyr siger jo: lad være med at råbe ulven kommer for ofte, for så ender folk med ikke at tro på det.
 
JH
Panasonic TX-P42G10E
Denon AVR-1306
Panasonic DMP-BD35
Yousee HD box
Dac Magic
Dali lektor 2
Dali Concept
Dali Sub
Jamo Center
Hitachi HDD
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu