recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Apps

 Besvar Besvar Side  <1 5678>
Forfatter
Besked
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2012 kl. 20:45
Ja llama virker efter mobilmaster så når jeg kommer ind i mit hjemme område så tænder wifi 2 min senere er jeg hjemme så hopper den på wifi hjemme og når jeg så er
connected slukker/tænder den for
diverse så for mig virker det rigtig godt da wifi ikke skanner hele tiden
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Februar-2012 kl. 02:03
Da den mobilmast, som jeg tilslutter til ved mit hjem, står placeret rigtigt dårligt, fungerer Cell Near funktionen rigtigt dårligt for mig. Jeg kunne virkeligt godt tænke mig at få Tasker til at virke ordentligt, men det kører bare ikke for mig. Og det irreterende er, at jeg ikke er klar over om det er mig der ikke forstår det, eller om Tasker bare ikke gør som det skal.
Jeg har nu prøvet en ny strategi. Benytter nu kun Wifi Near, men har problemer med at få Tasker til at makke ret i forhold til hvornår den skal starte profilerne ud fra forudsætningerne Wifi Near/Not Wifi Near. Min Not Wifi Near har en tendens til at aktivere selvom, at jeg er i fin nærhed og har kraftigt signal. Umiddelbart kan jeg heller ikke gennemskue muligheden for at sætte Min. Activate Signal i Contexten Wifi Near. Hvis jeg har forstået den ret, så skal signalstyrken være min. den værdi, som jeg sætter den til i Min. Activate Signal, men hvordan fungerer det, når man sætter Contexten til Invert. Jeg har prøvet både at sætte værdien højt og lavt, og jeg har prøvet, at sætte værdierne i hver sin ende i de to profiler (Not/Near). Er det mig der ikke fatter hvad det er jeg gør el. er der andre der oplever samme problem? Jeg har version 1.2u2m
 
Er der i øvrigt nogle der har fået Tasker til at virke med SMS Backup+?
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Marts-2012 kl. 08:27
Jeg har efter mit brug af "WIFI analyzer" fundet ud af, at de omkringboendes opkoblinger kører på automatisk valg af kanal - og de vælger så at sige alle, fra kanal 2 til 6.
Kanal 6 var også den min Zyxel router valgte automatisk, indtil jeg gik ind i dens opsætning og valgte kanal 11 isf.
Efterfølgende har min router mærkbart kørt hurtigere og mere stabilt. Så absolut et App der kan anbefales.

I samme genre kan jeg anbefale "Fing", som giver dig et godt overblik, over alle dine tilkoblede elementer i dit netværk. Deres ip adresser og mac adresser o.m.a. Super brugbar app !

Andre gode gratis Android app's, fra Google's Play butik (tidligere android market) kunne bl.a. være følgende: 

Praktiske app: Bookmark Home widget - Silent Mode widget - Mobilbanken (app der dækker ca. 40 mindre banker) - ES File Explorer (en slags Stifinder)Chrome to phone - CamScanner - MP3 Music Download - Dropbox - RealCalc (Omfangsrig regnemaskine) - Tekst-TV - Quick Settings - Saldo tjek - Google+ - Audiogalaxy

Befordring: Mit tog (tidligere Byens puls) - "Train Info DK" og "Rejseplanen"

Sport relaterede
Livescore.com - så at sige alle live fodboldresultater fra hele verden (også superligaen). Virkelig nice !
ATP/WTA Livescores (Tennis resultater og kampprogram fra de store turn.)
Livesports24 Racing - simpelthen alt om Formel 1 sæsonen, Nyheder, Interviews, Banerne, Qualifying og selve løbet. Super informativ og lækker udført App.
Maxis Formula 1 2012  samme som ovenstående
Endomondo - sport tracker

Foto relaterede: DOF Calculator - Photo Tools (ufattelig mange gode værktøjer vedr. foto) - Canon Lenses (Oversigt over alle Canon's objektiver)

Spil: Jewels Star - Jewels Link - Jewels Maze (3 herlige vanedannede spil der er gode til at slå tiden ihjel med)
Pool Break Lite (fedt og flot Snooker og Pool game) - Random Mahjong

Sluttelig lidt forsk. Google Earth - Moon 3D - GPS Essentials - Goggle Sky - Unit Converter - DMI vejrudsigt - Norton Mobile Security Lite



Redigeret af Roland - 25-Marts-2012 kl. 08:29
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-April-2012 kl. 23:09
Stødte lige på denne alternative låseapp. Syntes den er meget interessant:

http://lifehacker.com/5838702/hidden-lock-turns-androids-lock-screen-invisible-for-extra-security
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 08:36
Oprindeligt skrevet af Roland Roland skrev:

 
I samme genre kan jeg anbefale "Fing", som giver dig et godt overblik, over alle dine tilkoblede elementer i dit netværk. Deres ip adresser og mac adresser o.m.a. Super brugbar app !

Super fed app, tak for tippet! Clap
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
.FTH' Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Maj-2009
Sted: København
Status: Offline
Point: 819
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér .FTH' Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-April-2012 kl. 10:23
JVC - Quality Screen - XTZ - ONKYO - Parasound - PS3
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Maj-2012 kl. 16:04
Til top
katbird Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Oktober-2004
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 548
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér katbird Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Juli-2012 kl. 17:59
Reklamefri radio - Radio Paradise 

Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 13:54
Oprindeligt skrevet af Gsxr Gsxr skrev:

Ja llama virker efter mobilmaster så når jeg kommer ind i mit hjemme område så tænder wifi 2 min senere er jeg hjemme så hopper den på wifi hjemme og når jeg så er
connected slukker/tænder den for
diverse så for mig virker det rigtig godt da wifi ikke skanner hele tiden

Kan du anbefale hvilket program du føler er bedst af de 3 nævnte (tasker, locale eller llama):)?
Til top
2-mas Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-Januar-2013
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 90
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér 2-mas Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Februar-2013 kl. 09:57
Hejsa
Bruger du stadig xbmc android remote ? Hvordan kører den ?
Mvh Thomas
Til top
Steffen32 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2006
Sted: Hadsten Denmark
Status: Offline
Point: 771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steffen32 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Maj-2013 kl. 00:41
Jeg er ret vild med Catch.
Til top
smedev Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 15-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 339
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér smedev Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-September-2013 kl. 09:00
Hej
en app der stopper alle notifikationer indtil jeg trykker igen ?

sk
smedev
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 5678>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu