recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Apps

 Besvar Besvar Side  <1 678
Forfatter
Besked
CoBlockOut Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-August-2014
Sted: Fredensborg
Status: Offline
Point: 23
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér CoBlockOut Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2014 kl. 11:31
Lyder nice - den skal afprøves straks! Tak for tippetSmile
Peter - coBlockOut
Til top
Katadunkass Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger
Avatar

Oprettet: 21-Juli-2015
Sted: Sparkær
Status: Offline
Point: 10
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Katadunkass Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Juli-2015 kl. 20:24
De 5 apps jeg bruger mest er: 

Pocket Casts: Uundværlig hvis man er til podcasts. Den har et fint layout og er let at finde rundt i. Takket være de seneste opdateringer er det nu muligt at flytte ens hentede podcasts til et ekstern kort. 
Fenix: Som forholdsvis ny bruger af Twitter brugte jeg en del tid på at finde en klient, der leverede det jeg ønskede og så godt ud på samme tid - til mit store held fandt jeg Fenix. Jeg bruger det dagligt og opdateringer/forbedringer kommer regelmæssigt. 
Wunderlist: Mit liv styres stort set af Wunderlist. Det er her jeg har alle mine projekter og mål, der skal klares inden for en overskuelig fremtid. Alt fra arbejde til musik, indretning og økonomi bliver delt ind i lister og opgaver, der alle synkroniseres og klares over Wunderlist. 
Pocket: Hvor Wunderlist bruges til mål og opgaver bruges Pocket til hjemmesider, links og meget andet, der skal gemmes fra hjemmesider, hvis jeg ikke har tid til at læse dem med det samme. 
Evernote: Mange derude kender garanteret til Evernote, men den skal alligevel nævnes. Det er her jeg skriver alle noter, forberedelser og meget andet, der har noget med arbejdet at gøre. Har brugt det i flere år nu og bliver mere og mere afhængig af det som tiden går. 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 678
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu