recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Apps

 Besvar Besvar Side  123 8>
Forfatter
Besked
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baloo55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste Apps
    Sendt: 10-August-2010 kl. 21:50

Jeg har fundet det FEDESTE program til Android. Det er en multiremote til at styre din pc og programmer. Der er indbygget Mediacenter remote, vlc, powerpoint, mousepad osv. Der er endda en Wii remtote så du kan styre din mus som med en wii controller så du bevæger musemakøren ved at bevæge mobilos!!!! Jeg har slet ikke testet det ordentlig endnu, men det jeg har prøvet fungerer bare. Programmet hedder Multiremote og serveren hentes her til pc http://android.collaud.net/fr/multiremote/telechargement (MultiRemoteServer_10_05_24)

Hvad er jeres favorit-app lige nu?

Mvh.
Baloo55
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-August-2010 kl. 22:42
Ud over de åbenlyse, som eks. Handcent, så fandt jeg for nyligt IMDB i en fuld version, som jeg ikke havde set før (selvom jeg flere gange har søgt på IMDB på marked).
 
Hvis Widgets tæller, så er jeg også glad for Smooth Calender (3 næste aftaler vises i 4x1 widget) og Beautiful Widgets som giver mig ur+vejr i en 4x1 widget frem for HTC's egen 4x2 - så er der lige plads til en række ikoner mere på hjemmeskærmen.
 
I disse sommertider har jeg også brugt DMI's vejrapplikation, som dog er en del ringere end den samme til iPhone. Den er simpelthen for ustabil, så selvom den bruges tit, så elsker jeg næppe denne app.
 
Til bilen bruger jeg Mileage til at holde øje med brændstoføkonomien, men det kan vel ikke kategoriseres som en fav. app.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baloo55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 19:04
De skal da lige tjekkes ud Smile
Mvh.
Baloo55
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 19:15
Min yndlings er klart xbmc remote. Eneste anke jeg har til den, er at man ikke kan oprette flere profiler, og skal ændre ip adr. hvis man skal styre en anden com med xbmc på. Men fungerer 100% og perfekt, samt man kan se sin database i den med covers, imdb rating, resumé af filmene osv.

Derefter bruger jeg også soccer livescores til at holde mig opdateret med fodboldresultater.


Redigeret af JordanDK - 11-August-2010 kl. 19:17
Til top
BlackWIdow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackWIdow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 20:14
Dem der er betalings, kan fås ved at købe et sim-kort i fx England, som der vidst har stået i en anden tråd. Jeg har kun prøvet demoerne.

Soundhound eller Shazam til at finde en sang, som man ikke kan huske.
PhonemyPC til fuldstændig kontrol af din PC over mobilt internet.
Multicon så man kan have 4 gange så mange ikoner på sin startskærm
Documents To Go som gør det muligt at redigere sine Word/Excel/PP-dokumenter og i hvert fald kunne læse dem på farten.
Advanced Task Killer som gør det nemt at afslutte alle de programmer som automatisk er tændt, selv efter man ikke længere bruger den. Herved kan det gøre mobilen langsom, og dette kan løses nemt med dette program.
PdaNet så man kan bruge mobilen som mobilt bredbånd til PC'en fx i sommerhuset.


Redigeret af BlackWIdow - 16-August-2010 kl. 17:46
Til top
baloo55 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 05-December-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 314
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér baloo55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-August-2010 kl. 21:24
Wow det vælter jo ind med gode bud. De skal tjekkes når jeg får tid i weekenden. Jeg bruger også Advanced Task Killer og
Android System Info til at overvåge cpu forbrug osv. Det svarer til Jobliste i Windows.
MSN Talk (siger sig selv).
MMA News (seneste MMA nyheder fra rigtig mange sider).
Astro filemanager (Windows stifinder agtig ting).
MyMovies.
Mr. Bartender til at slå drinks op med flotte billeder (den har også en sjov funktion hvor den vælger en tilfældig drink man så kan prøve).
MixZing musikafspiller, som selv finder covers og har flere funktioner fx equaliser.
NOVAfm, streamer bl.a. Nova FM og The Voice.
Speed Test til at måle hastighed på din forbindelse.
 
Mvh.
Baloo55
Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 09:09
Android har jo selv indbygget ressourcehåndtering, som lukker åbne programmer hvis der er lavvande i hukommelsen. En taskkiller går ind og ødelægger denne funktion, så du reelt kan gøre mere skade end gavn. Hvorfor er der nogle ting I gerne vil have lukket ned? Det er jo ikke en Windows-telefon, som kører langsommere blot fordi der er andre ting åbne...
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Status: Offline
Point: 2554
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 10:47
Mine foretrukne programmer er følgende:
Endomondo: Kanon løbe/gå/cykel program.
Atrackdog: Holder styr på opdateringer til dine apps.
IMDB.
Mortplayer: Lydbogsafspiller, som er super til det.
BeyondPod: RSS, podcast program.
Shazam: Genialt at man kan finde den musik de spiller i radioen med det program.
Soccer Livescores.
Truecaller: Et program der slår numrene op der ringer til dig på de gule sider. Du kan endda vælge opdater telefonbog, så går den alle dine kontakter igennem og opdaterer med adresser. Det er smart.

WaveSecure: Sikre din telefon hvis den bliver stjålet. Koster penge nu, men ikke da man installerede betaen.

Titanium Backup: Hvis du har rootet telefonen kan du tage præcis backup af ALLE programmer.
Where's my droid: Du kan sende en SMS til din telefon hvor den så skruer op for volumen selvom den er på lydløs så du altid kan finde din telefon igen.

Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 11:18
'Gesture search' er genialt til hurtigt at finde kontaktpersoner, programmer, m.m.
Til top
BlackWIdow Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 27-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 58
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BlackWIdow Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Android har jo selv indbygget ressourcehåndtering, som lukker åbne programmer hvis der er lavvande i hukommelsen. En taskkiller går ind og ødelægger denne funktion, så du reelt kan gøre mere skade end gavn. Hvorfor er der nogle ting I gerne vil have lukket ned? Det er jo ikke en Windows-telefon, som kører langsommere blot fordi der er andre ting åbne...

Det er nu ikke altid den erfaring jeg har. Hvis man er nede på 25-30MB hukommelse og man så fx anvender nettet og har flere faneblade åbne, så skriver den i Opera at de faneblade man ikke kigger på er blevet nulstillet, fordi der ikke var tilstrækkelig hukommelse.

Desuden er det for at spare lidt strøm, for alle de programmer der er åbne, tærer mere eller mindre på batteriet. Det er jo dumt, hvis man alligevel ikke bruger dem.
Til top
ashdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 688
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ashdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 12:09
Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Android har jo selv indbygget ressourcehåndtering, som lukker åbne programmer hvis der er lavvande i hukommelsen. En taskkiller går ind og ødelægger denne funktion, så du reelt kan gøre mere skade end gavn. Hvorfor er der nogle ting I gerne vil have lukket ned? Det er jo ikke en Windows-telefon, som kører langsommere blot fordi der er andre ting åbne...
 
Ja problemer er bare at den sluger batteriet på ingen tid så, derfor er en Task killer en nødvendighed på android.
Egentlig synes jeg lidt dens fulde multitasking er lidt et problem i den forstand, når jeg kigger på en liste over kørende apps, så er der apps der kører som jeg ikke selv har startet, skyder man dem ned, så starter de da bare igen senere. Nok af dem så kan du vinke farvel til dit batteri.
Android er fint, det er bare ikke lige helt så modent og helt så godt som f.eks apple (er ikke apple fan, men jeg kan se hvorfor de gør nogle af de ting de gør).
Til top
Nicoleif Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 987
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nicoleif Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-August-2010 kl. 14:15
Oprindeligt skrevet af ashdk ashdk skrev:

Oprindeligt skrevet af Yakken Yakken skrev:

Android har jo selv indbygget ressourcehåndtering, som lukker åbne programmer hvis der er lavvande i hukommelsen. En taskkiller går ind og ødelægger denne funktion, så du reelt kan gøre mere skade end gavn. Hvorfor er der nogle ting I gerne vil have lukket ned? Det er jo ikke en Windows-telefon, som kører langsommere blot fordi der er andre ting åbne...


 
Ja problemer er bare at den sluger batteriet på ingen tid så, derfor er en Task killer en nødvendighed på android.

Egentlig synes jeg lidt dens fulde multitasking er lidt et problem i den forstand, når jeg kigger på en liste over kørende apps, så er der apps der kører som jeg ikke selv har startet, skyder man dem ned, så starter de da bare igen senere. Nok af dem så kan du vinke farvel til dit batteri.

Android er fint, det er bare ikke lige helt så modent og helt så godt som f.eks apple (er ikke apple fan, men jeg kan se hvorfor de gør nogle af de ting de gør).

Jeg har læst at Android 2.2 skulle have ændret strøm/PCU-forbrug væsentligt, så TASK KILLER app's ikke længere skal bruges!

Redigeret af Nicoleif - 12-August-2010 kl. 14:16
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu