recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android apps
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste Apps
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste Apps

 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
Forfatter
Besked
Shovel79 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 422
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Shovel79 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2010 kl. 22:24
@Gsxr: hvordan får du Tasker til at tænde for BlueTooth når bilen er i nærheden?
Har spekuleret på det men ikke fundet fidusen :-)
Til top
Gsxr Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 23-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 88
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gsxr Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-November-2010 kl. 12:51
Hej
 
Når jeg forlader vores hus/arb tænder den aut for bluetooth i 15 min. så hvis at jeg sætter mig ud i bilen og kører hopper den selv på (parrot mki 9200). Hvis at jeg bare går en tur slukker den selv efter 15 min.
 
Når jeg så forlader/slukker bilen f.eks for at tanke venter den også 15 min med at slukker så den hopper på igen når jeg er færdig.
 
hvis at jeg ringer eller nogen ringer til mig tænder den bluetooth, for hvis at jeg er på vej ud af døren og taler hopper den selv på bilen når den er tændt. (hvis at jeg ikke er nærheden af bilen slukker den 5 min efter at der er lagt på)
 
Hvis at jeg f.eks kører fra biografen så tænder bluetooth ikke. Men hvis at så nogen ringer tænder bluetooth, har så sat min tid op inden den går på telefon svare, så den vil når at ringe et par gange men vil så også kunne nå at hoppe over på bilen så jeg kan svare den derfra.
 
Håber du får står beskrivelsen Shocked
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stampe Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2010 kl. 13:17
Hvis jeg nu kunne tænke mig noget der giver live updates med scoringer og resultater fra diverse fodboldligaer, hvad kan så anbefales? Superligaen skal være med.
Til top
houbakrene Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 18-November-2009
Status: Offline
Point: 155
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér houbakrene Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-November-2010 kl. 16:10

Jeg bruger "Soccer Scores"...

Virker meget fint.
Dali Helicon MK2 5.1
NAD M25
Denon AVR-2808
Denon DVD-1800BD
Sony VPL-HW10
Adeo 92" tab-tension
René's HD-Bio
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 08:50
UPnPlayer - gør det muligt at at styre (musik) streaming mellem og afspilning på alle dine UPnP aktiverede servere og playere i hjemmet. Interfacet kan godt strammes lidt op, men funtionaliteten er lige i øjet.
Til top
Bric Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 11-Juli-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 121
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bric Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-December-2010 kl. 22:09
Oprindeligt skrevet af Bric Bric skrev:

UPnPlayer - gør det muligt at at styre (musik) streaming mellem og afspilning på alle dine UPnP aktiverede servere og playere i hjemmet. Interfacet kan godt strammes lidt op, men funtionaliteten er lige i øjet.

Twonky (også er gratis) kan det samme, hvis dine servere og playere har twonky installeret (det har mange). Virker lidt strammere og mere gennemarbejdet end UPnPlayer.
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 13:44

Jeg eftersøger en app: Stemmestyret opkald via mit headset. Jeg har på tidligere telefon kunnet trykke på knap på mit Bluespoon AX2 headset, og derved kunne sige hvilken person jeg vil ringe op. Findes det til Android. Har en Desire HD.

Edit: Tillægsspørgsmål! Kan man få vist i Google kalenderen de fødselsdage man har registreret hos sine kontaktpersoner i Gmail, og få en reminder? Eller er der nogen der kan anbefale et godt program til formålet. Kan kun finde et ved DK søgningen "fødselsdag" i Android Marked, men der er ingen anmeldelser af programmet.
 
Edit 2: Kan det lade sig gøre at synkronisere en kalender fra en Microsoft Exchange Server til Google kalender? Jeg vil gerne synkronisere mine arbejdsaftaler over i min Google kalender. Jeg tilgår min Outlook arbejdsmail via en hjemmeside. Kan det lade sig gøre at overføre aftaler via denne eller skal man gøre det direkte fra en Outlook installeret på en PC? Mener versionen mit arbejde bruger er 2002 (måske 2003).
 
Edit 3: Jeg søger et program til at kunne printe filer ud på min netværksprinter (LAN) uden om PC'en. Det skal fungere, selv når PC'en er slukket. Jeg har prøvet forskellige løsninger, men har endnu ikke haft heldet med mig til at finde en god løsning. Har både prøvet forskellige betalings- og gratisløsninger. Har søgt med lys og lygte på Google, men støder generelt på udtalelser om at "det ville være smart, men findes ikke umiddelbart". Er der nogle herinde der kender "løsningen". Jeg benytter min telefon som "lille bærbar", og derfor vil det være super at kunne have dokumenter med sig (fx. via Dropbox), som kan printes ud på farten (so to say). Har bl.a. arbejde i et lokale hvor der kun er printer og router, men ingen PC, så det ville være übercool at få det til at fungere. Dette vil jeg gerne kunne printe: Doc, Docx, Xls, Xlsx, PDF, mails og evt. noter fra ColorNote.


Redigeret af fhansen - 01-Januar-2011 kl. 20:11
Til top
juan08 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-August-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 149
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér juan08 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-December-2010 kl. 19:51
Hej Gsxr

Virker denne Apps ok ??

Where's My Droid/Lost Phone



MVH JAN
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Januar-2011 kl. 20:13
Bump
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Januar-2011 kl. 20:24
Oprindeligt skrevet af Gsxr Gsxr skrev:

Kan kun sige at man ikke kan komme uden om programmer Locale (for normale bruger) Og Tasker for de lidt mere nørdet bruger. Man kan få sin telefon til Alt med de 2 programmer.
f.eks
tænd/sluk wifi når hjemme/ude
Lydløs om natten
Brug kode for at komme ind i tlf når ude, men ingen kode når hjemme
Tænd/sluk bluetooth i forhold til headset eller bilen er i nærheden
lydløs når man vender den på hovedet (f.eks møde)
sende aut. en sms tilbage til afsender efter kl 22 om aften om at man sover
screen time out tid 1 minut når man har den i hånden, 10 sek når man lægger den på bordet (spare strøm)
sig navn på den som ringer sammen med ringetone
 
Blot nogle eksempler på mine indstillinger med Tasker. 
 
Andre App
 
Dropbox
Tvtid
dr nyheder
tunein radio (dr)
squeezecommander
password  keeper
nummeruglen
mp3tunes
lost phone
Locale
Tasker
alarm clock xtreme
Kan man indstille Tasker til at udvalgte personer godt kan bryde lydløs mode fx. når telefonen er vendt på hovedet?
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 20:09
Oprindeligt skrevet af spawn spawn skrev:

Bedste videoafspiller efter min mening

mVideoPlayer

- kan selv hente DVD cover og vise info fra IMDB, kan selv hente og vise .srt subs fra opensubs, understøtter resume play og andre goodies, lækkert interface hvor man kan vælge om man vil vise covers eller videothumbnails eller simpel listmode, understøtter videoafspilning i både portrait og landscape mode, mange andre indstillingsmuligheder.

MyPhoneexplorer

- allerede kendt af mange brugere af Sony Ericsson mobiler, understøtter nu også Android både over wifi og USB. Administrer og synkroniser kontakter, kalender, sms o.a. fra PC'en, send sms fra PC'en o.a.
Lille klient installeres på mobilen og hovedapplikationen på PC'en.
Hej Spawn
 
Oplever du problemer med afsendelse af SMS'er fra MyPhoneExplorer når 1 besked består af flere SMS'er?
Til top
fhansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fhansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Januar-2011 kl. 21:31
Sidder og leger med Wifi Analyzer som viser hvilken kanal routere i nærheden kører på. Men hvad vinder man egentligt ved at skifte kanal til en som evt. ikke er i brug?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 8>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu