recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bilkas Expertpanel en hjælp eller vildledning??
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketBilkas Expertpanel en hjælp eller vildledning??

 Besvar Besvar Side  <1 91011
Forfatter
Besked
Otto J Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Branchemedlem

Oprettet: 04-Marts-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 12:01

Jeg har først set billedet nu... Det er top humor Big smile Omend jeg ikke bryder mig så meget om decideret tilbedelse... Men respekt for joken, dén ryger i scrap-bogen Smile

Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

Måske man ligge skulle forhøre personen på billedet om han syntes det er så fedt at blive afbilledet således, jeg selv ville personligt ikke selv bryde mig om det. (selvom jeg naturligvis er med på twisten af underholdningen i det, så er det alligevel en ophøjelse som ikke rigtigt passer nogle steder Wink)

 
Ja, vi skal passe på ikke at afbillede hellige personer på den måde - det kunne jo starte en ny krise Wink
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-August-2010 kl. 13:08
det er jo set før hvordan ting kan blive fordrejet... og tænk på det billede misbrugt, så kunne vi jo have en ny muhammedkrise  LOL
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 91011
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu