recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Iphone ejere er nærmest religiøse?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketIphone ejere er nærmest religiøse?

 Besvar Besvar Side  <1 1112131415 16>
Forfatter
Besked
Karin Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 16-Juni-2004
Sted: Hørsholm
Status: Offline
Point: 448
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 08:53
Oprindeligt skrevet af rhsin rhsin skrev:

startrek: jomen det er fint og debattere og oplyse, jeg tror bare du istedet for at bygger broer og oplyser, så blæser du til konflikten hele tiden.. og med samme argumenter som ihvertfald flere brugere har boret ganske pænt i uden du har gidet at forholde dig til det.. så slynger du bare nye links ud.. hvor nogle af dem faktisk er adskillige år gamle.. og til dels ret ligegyldige nu.. da alting jo ændrer sig.
 
Jeg syntes du skulle prøve at forholde dig lisså kritisk til andre leverandører og produkter så vil du sikkert opdage at de også har svagheder og ting som kan forbedres uden man nødvendigvis sidder at hakker dem i stykker.
 
Husk på du altså flere gange i den grad har p*sset på folks iøvrigt seriøse valg af et produkt eller en leverandør,  også kan jeg egentligt godt forstå at diskussionen bliver lidt indædt fra tid til anden.. også beskylder du brugerne for at være fanboys hvilket jeg syntes er helt urimeligt.. for debatten er kun kørt sådan op i en spids pga. dine og enkelte andres meget direkte og af og til meget løst argumenterede angreb på apple... og det syntes jeg faktisk er meget grimt.. først benzin på bålet så folk kommer op af stolen.. også er vi alle sammen fanboys bagefter... useriøst i min bog. 
 
Lige min ord Smile
En masse udstyr :-)
Til top
Rasmusdc Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-December-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1756
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 09:24
jeg tror hovedelen af Iphone købere har prøvet produktet, ligesom købere af en AUDI.
 
men det er faktisk en fin sammenligning. der er ikke nogen fundamental forskel på om du går ud og køber en chevrolet Cruze til 250.000kr og en A5 til 700.000.
 
der er noget lækkerhed, noget kvalitet (det er jo hvordan man ser kvalitet, Cruze er bygget på Opel Platformen, og AUDI har haft nogle slemme problemer med Gearkasser (multitronic) og V6 diesel)
 
Men folk gør det stadig, meget af det bunder i prestige, men også i glæden ved at eje et produkt.
 
personligt har jeg haft Legend, som jeg synes var et MEGA skridt op fra min gamle firma Diamond, men jeg vendte altid tilbage til min gamle 3´er som jeg bruger i firma sammenhæng, som en bedre pakke (FUCK apple for at smadre den med en FUCKED IOS4).
 
nu med hensyn til at købe ubeset så er det vel også noget andet ubeset at smide 5500kr efter en iphone 4 end at smide 700.000kr efter en AUDI.
 
derudover kan man også argumentere for at en iphone maksimalt koster 3200kr hvis du bruger abonnomentet optimalt, og det passer i din hverdag.
 
Personligt købte jeg en 4 af et par grunde, et jeg synes designet er klasser bedre end Desire også skærmen, selv legend føler jeg ikke kunne følge med der.
 
Kvaliteten i materialerne er enorm god, prisen kontra desire er den samme i mine øjne, og jeg har ikke antenne problemer.
 
derved har jeg også låst mig til IHC apps / sonos / airtunes / XBMC apps som jeg bruger utroligt meget i hverdagen, og som sagt APPLE har buttfucked mig med IOS4 til min 3g.
 
men det er trodsalt stadig den eneste telefon som jeg har haft, jeg stadig er glad for efter 2 år.
 
Min telefon historik er tit udskiftelige produkter, grundet irritation med kvalitets brister og direkte hånterings problemer, så for mig var 4 det sikre valg, det jeg ved hvordan fungere.
 
jeg er også godt træt af de der RELIGIONS spg. jeg har ikke en eneste gang proklameret på arbejde at jeg har købt en iphone 4, en så den en dag, og nu falder snakken ALTID på alle de såkaldte shortcomings telefonen åbenbart har i deres øjne, ignorere det normalt.
 
Men det er sjovt som folk der ikke har købt en, kan bruge SÅ meget tid på at snakke om den, må jo så betyde produktet har en form for værdi for folk.
 
har intet imod deres køb af DESIRE / LEGEND eller andet. Legend for mig var bare en stor skuffelse, og jeg blev aldrig tilfreds med den, men vil stadig indrømme at det var et KÆMPE skridt iforhold til Windows mobile.
 
måske fordi manglen på den internationale appstore irriterede mig, eller utallige nedbrud på dårligt programmede apps.. eller at den sugede strøm som en "motherfucker" dunno.
 
Personligt vil jeg da gerne selv have en Audi en dag, men gider ikke bruge pengene på det, derfor fræser jeg rundt i en 207, men må indrømme at luksus følelsen og følelsen af at kaste lidt ekstra af på noget specielt, er sgu ok.
 
hellere 5500kr for en iphone med abon. end 4000kr på et par meter højtaler kabel i min termologi.
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:03
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Og hvis man har en så fanatisk holde til et mærke, som de virkelig mange der har til Apple...


Hvem er fanatisk her?

Hvor mange tråde er der her på recordere.dk med det formål at forherlige Apple og deres produkter og udnævne Jobs til Gud?

Tja, jeg kan ikke finde en eneste.

Hvor mange tråde er der her på recordere.dk startet af ikke-Apple brugere omhandlende negative ting omkring Apple, deres produkter og deres kunder, og hvor hver eneste lille negative ting, uanset hvor i verden det stammer fra og hvor gammelt det er, lige skal med ind i debatten?

Adskillige - inkl. denne.

Hvis du og andre ikke bryder jer om Apple og deres produkter, så hold jer væk fra tråde omhandlende dette!!

Det er sgu' ikke så svært, men det er altså spøjst at så mange Apple "hadere" har så travlt med at diskutere netop Apple. Det giver jo netop meget omtale af et produkt som I ikke gider se så meget omtalt.

Det ville være et meget trist forum, hvis hoveddelen af trådene omhandler produkter man ikke kan lide.
Til top
mufcdk1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-December-2004
Status: Offline
Point: 2089
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:33
Der er kun EN fanatiker i Apple trådene og det er Startrek, og jeg har før bedt ham om at holde sig ude af Apple tråde, for han har INTET konstruktivt at byde ind med.


Film samling(Opdateret den 26/11-09)
Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:39
Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Der er kun EN fanatiker i Apple trådene og det er Startrek, og jeg har før bedt ham om at holde sig ude af Apple tråde, for han har INTET konstruktivt at byde ind med.



Måske skulle StarTrek værre lukke ud af alle tråde, som alle sige her inden: Han har INTET konstruktivt at byde ind med, hverken i Apple tråd eller i andre tråde, er det ikke sådan det virkelig er ?
Til top
lunddal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Februar-2006
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 8556
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:44
Er din verden virkelig så sort/hvid?

Eller elsker du bare at hælde benzin på bålet og derefter spille offer?
Til top
RogueAgent Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-Maj-2009
Status: Offline
Point: 859
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:45
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Måske skulle StarTrek værre lukke ud af alle tråde, som alle sige her inden: Han har INTET konstruktivt at byde ind med, hverken i Apple tråd eller i andre tråde, er det ikke sådan det virkelig er ?
Prøv engang at svare på det indlæg rhsin har skrevet her til morgen, og forhold dig lidt det til det han siger. Så er der måske stadig en lille chance for at folk ikke opfatter dig som noget der rimer på "goal".

Det hjælper ingen at du først pisker en stemning op, og så spiller fornærmet når folk bliver trætte af det.
LG 50PS8000
Panasonic PT-AE500
Pioneer VSX-859
Carver 753X
Energy RVS/RVSS
Panasonic BD35
Toshiba HD-XE1
Pioneer CLD-D704
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Der er kun EN fanatiker i Apple trådene og det er Startrek, og jeg har før bedt ham om at holde sig ude af Apple tråde, for han har INTET konstruktivt at byde ind med.



Måske skulle StarTrek værre lukke ud af alle tråde, som alle sige her inden: Han har INTET konstruktivt at byde ind med, hverken i Apple tråd eller i andre tråde, er det ikke sådan det virkelig er ?
Stop nu Startrek, der er ingen der beder dig lukket ude af trådende. Ind i mellem så har jeg det da også sådan, og folk misforstår mig, og kommer med ting og sager som uventet reaktion, og med baggrund i mine opfattelser - så lader jeg bare være med at svareBig smile
 
Og lige nu kunne jeg slet ikke finde på at blande mig i Smartphone tråde - de virker ind i mellem som en krudttøndeLOL
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 10:46
Oprindeligt skrevet af Startrek Startrek skrev:

Oprindeligt skrevet af mufcdk1974 mufcdk1974 skrev:

Der er kun EN fanatiker i Apple trådene og det er Startrek, og jeg har før bedt ham om at holde sig ude af Apple tråde, for han har INTET konstruktivt at byde ind med.



Måske skulle StarTrek værre lukke ud af alle tråde, som alle sige her inden: Han har INTET konstruktivt at byde ind med, hverken i Apple tråd eller i andre tråde, er det ikke sådan det virkelig er ?
  kan du ikke bare selv holde lidt selvdiciplin... det tror jeg sådan set ville hjælpe langt hen af vejen... jeg er personligt imod at brugere skal bannes og eksluderes.. men omvendt syntes jeg også man som enkeltbruger er nødt til at forholde sig til den kritik der så gives hvis man som debattør jokker i spinaten... hvilket jeg syntes du gør i denne henseende.
 
ud over det har jeg det fint nok med at du debatterer og er her.. men prøv lige at tænk på der sidder folk i den anden ende som af og til i den grad bliver jokket på når du fyrer den med feks fanboy af.
 
Mvh

René
Til top
Pede8000 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 04-September-2006
Sted: Aarhus
Status: Offline
Point: 2589
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 11:11
Den her er lidt gammel, men meget sjov, både Gizmodo.com og Apple haters får lidt røg:

Lyt og lær Startrek.

Kun for sjov! Smile


Redigeret af Pede8000 - 19-August-2010 kl. 11:13
Sony 65AG8 - Apple TV 4K - Lyngdorf TDAI-1120 - Cambridge 740C - Panasonic DP-UB820 - Marantz SR5015 - KEF LS50 Meta - Pro-Ject Essential III (OM20) - Denon DNP- 800NE - Lyngdorf BW-3

Til top
Startrek Se dropdown menu
--
--

Bruger stoppet på recordere.dk

Oprettet: 02-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 5740
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 11:15
Sådan som rigtig mange Apple bruge opføres sig, når tale komme på deres elske Apple produkt og når Apple komme med noget nyt, kan man kun kalde dem for Fanboy.

Fint nok Apple lave nogle flotte ting, med det er jo hele ikke det jeg har kritiseret, men det måde som Apple behandler deres kunde på, og selvfølgelige kan man sikke få en billige løsning, det opfylde samme behov, ved at vælge en PC med Windows 7, som har den fordel at der er et meget større udvalg som igen give billige prise og man kan værre sikke på at man kan få kontakte til omverden, hvis man vælge Apple gå man ind i en lukke verden, som er 110% kontrolleret af Apple (på godt og ond).  
Til top
rhsin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
recordere.dk teamet

Oprettet: 19-Januar-2007
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 5990
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2010 kl. 11:24
kors Dead
 
Og for at holde topic... jeg er ateist Wink


Redigeret af rhsin - 19-August-2010 kl. 11:27
Mvh

René
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1112131415 16>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu