recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Anmeldelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Anmeldelse af Samsung BD-C8500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketAnmeldelse af Samsung BD-C8500

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Emne: Anmeldelse af Samsung BD-C8500
    Sendt: 20-August-2010 kl. 10:03
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
stigc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 447
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 11:51
Det er sgu da et nogo, at man ikke må sætte den i standby, hvis man vil optage et program...
Betyder det at den skal stå tændt, indtil man kommer hjem, eller slukker den selv efter endt optagelse ?
 
Håber da at samsung får ændret dette..
 
 
Stig

Blot min ringe mening !
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 11:54
Det som jeg har oplevet er, at den står tændt efter endt optagelse. Om der efterfølgende kommer en F/W opdatering der løser det issue, skal jeg ikke kunne sige, men det var sådan, at enheden virkede hos migSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
Apros Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 185
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 12:00
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det som jeg har oplevet er, at den står tændt efter endt optagelse. Om der efterfølgende kommer en F/W opdatering der løser det issue, skal jeg ikke kunne sige, men det var sådan, at enheden virkede hos migSmile


Har du opdateret til seneste firmware version? Min kan både starte en optagelse fra standby og gå i standby, når optagelsen er slut.

Enig i, at der er plads til forbedringer på dette produkt, men så ringe er maskinen altså heller ikke.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 12:02
Oprindeligt skrevet af Apros Apros skrev:

Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Det som jeg har oplevet er, at den står tændt efter endt optagelse. Om der efterfølgende kommer en F/W opdatering der løser det issue, skal jeg ikke kunne sige, men det var sådan, at enheden virkede hos migSmile


Har du opdateret til seneste firmware version? Min kan både starte en optagelse fra standby og gå i standby, når optagelsen er slut.

Enig i, at der er plads til forbedringer på dette produkt, men så ringe er maskinen altså heller ikke.
Det lyder godt, at den nu kan starte optagelser fra standby. Der kan sagtens være kommet en opdatering til den, da er et nogen tid siden jeg skrev den del af anmeldelsenSmile 
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
pilehave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1260
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 12:45
Største FAIL må da være at der kun er een tuner.

Redigeret af pilehave - 20-August-2010 kl. 12:45
Til top
C K N Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 20-Marts-2005
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 218
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 12:46
Som skrevet så mange steder, så er det et halvt produkt, Samsung har sendt på gaden... Thumbs Down
Venter på at Sony, eller andre kommer med en DVB-C...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 12:53
 
 Ja, når de kan lave en med Twin Tuner til You See, så skulle man da mene at de også kan gøre det på deres egne enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
leifkrarup Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 20-August-2010
Sted: danmark
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 13:02
Måske tåbeligt spørgsmål....men kan man se en optagelse medens man optager en anden?
Venlig Hilsen
Leif Krarup
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 13:08
 
 Det er vist også en af de ting den heller ikke kan, i modsætning til den fra You See.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 13:15
Oprindeligt skrevet af leifkrarup leifkrarup skrev:

Måske tåbeligt spørgsmål....men kan man se en optagelse medens man optager en anden?
Hej og velkommen til recordere.dkTongue
 
Det spørgsmål, som jeg i øvrigt ikke mener er dumt, kan jeg ikke svare dig på, for jeg har ikke prøvetEmbarrassed
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
meltofte Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 17-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-August-2010 kl. 14:54
Oprindeligt skrevet af C K N C K N skrev:

Som skrevet så mange steder, så er det et halvt produkt, Samsung har sendt på gaden... Thumbs Down
Venter på at Sony, eller andre kommer med en DVB-C...
Jeg forstår heller ikke, hvorfor mange synes, det er acceptabelt at købe et fejlbehæftet og mangelfuldt produkt og så bare vente og håbe på, at det kan fixes med en ny firmware. Og at det i øvrigt er noget, man selv skal bøvle med. Det med at sende halvfærdige og dårligt testede produkter på markedet er en uvane, der har bredet sig fra IT- til AV-producenterne. Den eneste måde, vi kan protestere mod det er vel at lade være med at købe skidtet.
 
/Thomas
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu