recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Smugkig
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketSmugkig

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Emne: Smugkig
    Sendt: 02-Maj-2004 kl. 16:27
Mangler der ikke nogle JVC modeller i oversigten over smugkig? Jeg tænker på DR-MH20 og DR-MH30.
Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2004 kl. 17:15

Hej Thorvald

Jo, du har nok ret. Smile

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
benn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 13-Februar-2004
Sted: Faroe Islands
Status: Offline
Point: 72
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2004 kl. 20:46

Både jeres oversigt over nuværende og kommende maskiner trænger vist til en opdatering.

DMR-E85 står under "smugkig", og ingen af Philips' nyeste maskiner er med i oversigten nogen steder.

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Maj-2004 kl. 16:17

Hej benn

Ja, jeg er lidt bagefter med opdateringerne. Embarrassed

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Thorvald Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 7870
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2004 kl. 07:40

Hej Lars!

Det skal du ikke være ked af

Selve ideen med at lave denne hjemmeside er kanongod!!!   Det er en god ting at koncentrere sig om et relativt snævert emne - for så bliver det hele meget mere overskueligt!!  Detaljerne som nyhedssiderne, anmeldelserne, oversigten over aktuelle og kommende modeller er nogle meget brugbare detaljer.

Men efterhånden som interessen for hjemmesiden bliver større og større, får du formentligt mindre og mindre tid til den slags opdateringer.

Men vær ved godt mod , vi er mange (tror jeg), der er meget glade  for denne hjemmeside!!

Med de venligste hilsener

Thorvald.
Til top
BeeVee Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 12-Februar-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2004 kl. 10:05

Fuldstændig enig - det er en kanon side som jeg anbefaler til alle mine venner og kolleger, som vil vide mere om recordere. 

Pas på du ikke går død i de små og ubetydelige ting - check din statistik og drop evt. det som ingen eller kun få ser på - det viser sig måske kun at være fyldstof.

Og spørg endelig om hjælp - jeg er sikker på der er mange der vil hjælpe (især med at teste  )

bv

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Maj-2004 kl. 20:42

Hej BeeVee

Oprindeligt skrevet af BeeVee BeeVee skrev:

Og spørg endelig om hjælp - jeg er sikker på der er mange der vil hjælpe (især med at teste  )

Der er altid åbent for nye hjælpere i recorder.dk teamet Smile

Jeg har bare ikke været så meget ude og hverve, men jeg håber da at staben af frivillige medhjælpere vokser i takt med der kommer flere brugere, mere udstyr og flere anvendelsesmuligheder.

Flere hjælpere vil også kunne give mig mere tid til at udvikle og udvide selve sitet, og gøre rammerne endnu bedre. Og flere hjælpere kunne også gøre indholdet endnu bedre.

Så hvis der er nogen har tid, lyst og ikke mindst interesse for området som gerne vil være en del af det frivillige team som leverer indholdet til recordere.dk så kom frem af busken Tongue.

PS. For en ordens skyld, så kan jeg ikke love at der bliver test-udstyr til alle. Indtil videre har vi ikke fået flere apparater ind, end Michael og jeg har kunnet klare det. Men det kan snildt ændre sig, når flere leverandører får øjnene op for vores store fælles interesse, og seriøse tilgang til emnet.

  /Lars

 

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu