recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Toshiba 32AV635DN
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketToshiba 32AV635DN

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
TheEdge_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Emne: Toshiba 32AV635DN
    Sendt: 16-September-2010 kl. 17:47
Hej alle sammen
Jeg har dette tv.. efter hvad jeg har kunne finde ud af skulle den meget gerne havde DVB-C MPEG4 tuner.. men jeg kan ikke få tv'et til at finde nogle kanaler på Yousee kabel tv (digital) analog virker fint. men ikke det digital kabel.. 

Jeg har prøvet de indstilling som yousee har skrevet angående netværksid og det andet.. men lige meget hvad jeg gør så vil den ikke finde nogle kanaler på det digitale..  

Jeg håber at der er en som har samme tv og som også har Yousee som måske kan hjælpe med opsætning af tv'et
BRUTAL -= Now your playing with power =-
Til top
ojr5896 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 24-April-2007
Point: 392
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 18:28
Jeg vil råde dig til at lade være med at køre DVB-C ind på den, den går i baglås så du ikke kan tænde den, problemet bliver først klaret når der kommer en ny firmware.

Problemet er at den søger efter ny software, da den ikke kan finde noget bliver den ved og ved.
LG 47SL8500 - DM8000
JVC DLA-30X
Panasonic DMP-BDT310
Pioneer DVR-LX61D
Til top
TheEdge_ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 21-September-2005
Point: 35
Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2010 kl. 18:49
Jeg kan slet ikke finde nogle DVB-C kanaler..
Ved du om der kommer en ny firmware for kan ikke finde tv'et på toshiba's hjemmeside..
BRUTAL -= Now your playing with power =-
Til top
Strange Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-Marts-2008
Point: 3199
Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-September-2010 kl. 09:51
Jeg køber ALDRIG Toshaiba igen. Jeg købte det tv for omkring et år siden og efter et par uger begyndte det at skabe sig. KIMEDE deres support ned og blev hver gang bedt om at ringe igen om 5 minutter. De var skandaløse i deres måde at svare på og totalt ligeglade - og de vidste INTET. Hvis du på nogen måde kan så returner lortet ASAP!
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu